Sensoren???

• Maker
    Discussie
  • Heb een porsche 944 van 10/1982. tot nu toe perfect gereden… maar start nu niet meer. Waarschijnlijk de BDP-sensor (bovenste dodepunt sensor). Ik krijg de sensor er niet uit. heb al vanalles geprobeerd maar zonder resultaat. Iemand tips over hoe ik die eruit kan krijgen?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ja je kan er het patje zelf afvijzen of gewoon de kop er af en dan uitvringen . Normaal gaat dit bij ons zonder een enkel probleem.

Wat zijn “mijn middeltjes”en”truukjes” of wil je dat niet verklappen? De sensor is uitgetest en is 100% kapot.Ga nu proberen met lichtjes hameren.Heb er al een volledige bus Valvoline Lubricating op leeggespoten de laatste 3 weken!!!!!!

Groetjes en Thanks]

Eerst subtiel dan pas het breekijzer;
          Je kan ook proberen “licht” te hameren, als je zeker bent dat het ding stuk is.
          Mij is het al regelmatig gelukt door geduldig en enigzinds gericht met een hamertje rondom het component te kloppen.

Ik ben zeker dat ik het met mijn middeltjes en truukjes los krijg hoor 😉

kruipolie en cocacola al geprobeerd .ben er al 3weken mee bezig.Waarschijnlijk word het verwarmen met de shalmo of uitboren.Die sensor zit er ook al bijna 25 jaar in!!!!!!!!!

Groetjes

Kruipolie zijn werk laten doen.

coca cola er op gieten

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.