SEPTEMBER RIT 7/09/2014

Home Forum Porsche Uitstappen SEPTEMBER RIT 7/09/2014

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Wegens problemen met de oorspronkelijk aankomst plaats en het lang moeten zoeken naar een nieuwe heeft het allemaal beetje langer geduurd maar staat nu eindelijk op punt.

Programma: Ontvangst te Brugge in de Cappuccino (www.cappuccino-brugge.be) tss 13.30u en 14u waar wij jullie een uitgebreid dessertbord aanbieden met koffie.
      Rondrit ( bolleke- pijltje)in West- en Oost Vlaanderen en stukje Nederland van +/- 120 km met halverwege drankstop. :driver: :driver: :driver:
      Aankomst in het ‘Den Hazelaar’ in Zaffelaere (Lochristi) rond 18u waar er een afsluitend Diner is voorzien.
      Dit alles voor de prijs van 56€/pers all in.
      Inschrijven kan vanaf nu via PM naar Jochen of Luc993cabrio met vermelding van het type wagen + nummerplaat en het aantal personen.
      Na betaling ontvang u een bevestiging van uw deelname.
      Betaling kan op het reknr. BE68 7360 0541 9334.
      Deelname is beperkt tot 25 Porsche’n ( max 50p.)
      Inschrijven kan tot 1 September 2014 maar tegen dan zal het wss al volzet zijn :salut: :salut: :salut:

Luc en Jochen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 124)
      • Tsja, heb inmiddels alweer een dikke 2 maanden zomerreces (3 weken was de bedoeling), ofwel een ernstig gevalletje vannuh “En nu weer werken met je donder … ” :what: :mrgreen: :drink:

Het leven kan zo leuk zijn dat we niet meer aan de dagelijkse werksleur toekomen. Heb ook al enkele feestjes gecancelled in september-oktober en bedankt voor een paar dagen marlijntjes trekken in Portugal. En ff heen en weer naar Californie voor een dagje gezelligheid gaat um ook niet worden. Ben vorige week ook niet mee geweest voor een kleine vakantie in Griekenland. Allemaal low budget op uitnodiging natuurlijk!

We blijven voorlopig nog ff in de Chasse patat hangen … oeps hoor ik daar de werkklok … even m’n kaart insteken? :salut:

[quote=”Rocco” post=179094]Mart het seizoen begint pas, dat je nu al de handdoek in de ring gooit … :happy:[/quote]

:up: :up: :up:

Mart het seizoen begint pas, dat je nu al de handdoek in de ring gooit … :happy:

Dat was zekers een leuk ritje. We hebben met name genoten van de eerste stint als ik het goed heb met de WTL van Maarten (gepoliert zekers, zag er top uit!), de 993 van Snoerke, de 3.3 Turbo van Anthony en nog een denk ik zwarte 991 met pdk vermoedelijk, dat was genieten mannen, waarvoor dank! Ik kan het wel waarderen als er efkes op mekaar wordt gewacht als er ene de afslag voorbij steekt. Zekers als je, eigenwijs als ik ben, rijdt zonder dagteller erbij (wel met de Tom deze keer, maar was nutteloos). Om m’n enthousiasme (afleidingen en verleidingen) te temperen de Elf gisteren maar weer schoon gemaakt, in de was gezet, bandjes op 3.0 en geschorst … het is dus weer ff over met de Elf pret voor 2014 … voelt wel een beetje als een amputatie op dit moment… :think:

Was een kort seizoen (normaal rij ik vanaf mei tot eind oktober ongeveer) met circa 2.500 km’tjes en een paar aangename meetings. Had ook nog wel oren naar de Kasterlee meeting en de 3 oktober veiling + ritje. Maar helaas, moet ergens de knoop doorhakken, het virus weer temperen (schop onder dé kont), consolideren. Het weekend nog de velgjes poetsen, de wagen stofzuigen binnen in en een zeempje over de binnenruitjes. Dan is ie weer helemaal netjes voor de winterrust. :sleep:

Om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen, heb ik nog wel een kluslijstje waar ik gedurende de wintermaanden mee aan de slag zou willen :happydance: , maar toch eerst maar even de Cold Turkey dan :censored: !

schitterend weer, gezellige bende, leuke locaties en lekker eten. allemaal ideaal om de horeca-gezwelletjes te onderhouden.
                dus een mens heeft toch echt niet veel meer nodig dan z’n goed humeur 😉
                :up: aan de organisatoren !!

zag er echt fun uit, al die mooie bolides *luv

Merci hé gasten voor de leuke reacties en foto’s :hail: :hail: :hail:

Luc en Jochen,
                      bedankt voor deze prachtige dag, organisatie en eten was TOP. Veerboot was :up: :up: :up:

Afterdrink in ‘t Oude Hof was een mooie afsluiting van de dag met Doc007 en PatrickVB (en de echtgenotes).

Volgend jaar zeker terug aanwezig.

Heb wel de mechaniek van mijn cabriokap moeten losmaken om ze toe te krijgen.
                      ‘k weet weeral wat te doen deze week.

Dank aan Snoerke voor de vele mooie foto’s :up: :up: :up:

Thx, Luc & Jochen, jullie mogen dat zeker nog eens overdoen !
                          :applaus: :applaus: :applaus:

zag er een leuke rit uit!!!
                            Top weer ook gisteren!

Leuke foto’s!

Luc en Jochen,

Leuke rit, goede organisatie en lekker eten :applaus: :applaus: :applaus:

ps. dikke :up: voor de fotograaf van dienst. 😆

pfb077.jpg

pfb079.jpg

pfb080.jpg

pfb081.jpg

pfb083.jpg

pfb085.jpg

pfb090.jpg

pfb093.jpg

pfb051.jpg

pfb053.jpg

pfb057.jpg

pfb060.jpg

pfb064.jpg

pfb069.jpg

pfb071.jpg

pfb075.jpg

pfb029.jpg

pfb030.jpg

pfb037.jpg

pfb038.jpg

pfb040.jpg

pfb043.jpg

pfb046.jpg

pfb048.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 124)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.