SEPTEMBER RIT 7/09/2014

Home Forum Porsche Uitstappen SEPTEMBER RIT 7/09/2014

• Maker
    Discussie
  • Wegens problemen met de oorspronkelijk aankomst plaats en het lang moeten zoeken naar een nieuwe heeft het allemaal beetje langer geduurd maar staat nu eindelijk op punt.

Programma: Ontvangst te Brugge in de Cappuccino (www.cappuccino-brugge.be) tss 13.30u en 14u waar wij jullie een uitgebreid dessertbord aanbieden met koffie.
    Rondrit ( bolleke- pijltje)in West- en Oost Vlaanderen en stukje Nederland van +/- 120 km met halverwege drankstop. :driver: :driver: :driver:
    Aankomst in het ‘Den Hazelaar’ in Zaffelaere (Lochristi) rond 18u waar er een afsluitend Diner is voorzien.
    Dit alles voor de prijs van 56€/pers all in.
    Inschrijven kan vanaf nu via PM naar Jochen of Luc993cabrio met vermelding van het type wagen + nummerplaat en het aantal personen.
    Na betaling ontvang u een bevestiging van uw deelname.
    Betaling kan op het reknr. BE68 7360 0541 9334.
    Deelname is beperkt tot 25 Porsche’n ( max 50p.)
    Inschrijven kan tot 1 September 2014 maar tegen dan zal het wss al volzet zijn :salut: :salut: :salut:

Luc en Jochen

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 124)
    • Heb PM gestuurd naar Jochen, Luc … met al onze gegevens + het verzoek om vis te voorzien voor Veerle, want zij eet geen vlees. Kan dat ???
      Beste dank !
      Greetzzz,
      Dirk & Veerle
      :relaxman:

Oke gasten wel nog Pm sturen he met jullie gegevens. :salut: :salut: :salut:

Wij zullen ook van de partij zijn !

Groetjes,
          Dirk & Veerle

einde deze week ga ik het weten en dan stort ik het bedrag
            dus ik hoop dat ik kan meerijden

Niet te lang meer wachten met inschrijven dan, er zijn nog enkele plaatsen vrij :up: :up: :up:

ik kom misschien ook

[quote=”Jochen” post=175874]
                  Alles ok, we zijn goed aangekomen in Charleroi
                  .[/quote]

Oei, ga precies toch nog eens goed daar diene roadbook moeten kijken :wtf: :wtf: :wtf:

Bij deze wil ook graag inschrijven en zal vandaag nog overschrijven.
                    grt Cayenne

Heb bij deze de betaling uitgevoerd, de rest van de gegevens stuur ik u door via een PB.

Grtn.

Vandaag de laatste loodjes gelegd.
                        Mijn assistente laten voorlezen om de eventuele details/tekortkomingen er uit te halen.

Alles ok, we zijn goed aangekomen in Charleroi en de lunch was lekker :relaxman:

De ontvangst bij Martine en Luc was top :applaus:
                        IMG-20140810-00236.jpg
                        .

Ja hoor, nog plaats :salut: :salut: :salut:

Als er nog plaats is zouden we ons nog graag inschrijven.
                            Ik hoor het wel.

Zal er ook zijn… :salut:

:mrgreen:

Inschrijvingen komen goe binnen momenteel, zitten al over de helft :up: :up: :up:
                                  Degene die zich nog willen inschrijven niet te lang meer wachten hé :driver: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 124)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.