Serieuze klapper tussen Cayenne en Mercedes

Home Forum Zeverhoekje Serieuze klapper tussen Cayenne en Mercedes

• Dit onderwerp bevat 32 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door Wim.
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • Wim

En dat lijkt mij een mooie gelegenheid om dit dan op slot te gooien. 😉

Wel vreemd dat iedereen die ik ken en erover gesproken heb allemaal hetzelfde gedacht hebben zoals iedereen hier.

Vandaag nog een uitgebreid artikel in “Het Laatste Nieuws” over wat deze mensen zich allemaal veroorloven en hoe het dichtgezalft wordt door hun eigen ouders, imams en natuurlijk onze rode en groene politieke vrienden.

Ik ben helemaal niet met politiek bezig maar als ik vaststel dat toch een groot gedeelte van de kiezers blijven stemmen op partijen met zulk een tolerantie stel ik me de vraag,hoe lang moeten we dit nog verdragen?

Voila, ‘t heeft lang geduurd maar ‘t is er uit.

Allah wilde het zo .

:puke:

sorry, van mij mogen ze zich allemaal doodrijden. komaan, wat de aanzet ook moge zijn, maar met 40k€ eeen zaterdagsken uitgaan 😯 was indertijd al blij dak twee briefkes van vijfhonderd frank had. (ach ja is juist: deed nie in drugs of vrouwen.)

[quote=”Datake” post=113437]waar is die popcorn smiley hier? :happy:

Geamuseerd of niet, popcorn al dan niet, van onzentwege is geen cinema of zaligmakend amusement van die aard te verwachten.

Wat wij schreven is doordacht en gemeend, daarmee uit.

😈 ➡ ➡

Wat er gebeurt is, is onder geen enkel beding goed te keuren.
                Ik ben ook onder de indruk, wanneer ik in bepaalde streken van Brussel en Antwerpen rij, met welk materiaal die mannen rondtoeren. En vraag me dan ook af: “Hoe doen ze het toch?”
                Ik heb na keihard werken pas op mijn 40st een 2de hands Porsche kunnen kopen…

We moeten wel ervoor zorgen dat de uitspraken hier “Porsche waardig” zijn niet?

waar is die popcorn smiley hier? :happy:

Beste Carlitos,

Domme en gore cafépraat is dit, braken in het achterhuis.

Bannen moderatoren.

👿 👿 👿

Beste mensen, dit was uitschot van de bovenste plank, en ja de kranten, zeggen de waarheid niet, heb het trouwens gelezen in laaste nieuws, ik citeer, een van de vaders had al veel ongeluk gehad in zijn leven met het verlies van zijn eerste zoon. Nu is zijn 2 ook gestorven. Redondo, al …. zijn dezelfde, dezelfde mentaliteit. Ik werk in rusland en ben alle dagen met die gasten bezig, tsietsjenen, azerbadjanen, dakistan, pakistan. Jullie weten begot niet hoe die opgroeien.

Edit mod ,bij deze enkel citaten van jou verwijderd ,we hebben geen zin om het centrum tegen racisme en discriminatie op ons dak te krijgen . 😉

Zo is dat. Als student mag je tegenwoordig zelf uw verkleedoutfit niet kiezen. Anders kan je verkracht worden door …. jongens. Waren die dan niet anti-homo (ref Voltreportage). Zo anti-homo, maar tussendoor wel even een jonge student verkrachten. Raar toch ? :wtf: :wtf:

Ik bedoel niks !

Trouwens God, Allah en Jahweh zijn eigenlijk dezelfde toffe pé !
                          Dat ze nu rood, bruin, zwart, geel of blank zijn, voor mij allemaal gelijk maar ze moeten stopen met hun dwaas gedoe. Krapuul dat denkt dat ze alles mogen maar als ze gepakt worden onmiddellijk beginnen te janken over racisme en onverdraagzaamheid daar keert mijn maag van 👿

[quote=”Gette” post=113278]Maar soms is God niet met hun blijkbaar….[/quote]

Je bedoelt Allah neem ik aan 😀

Alé hypocrieten dan 😛

[quote=”Datake” post=113323]Alé blijkbaar iets meer eensgezinden dan op de nederlandse tegenhanger van dit forum… wat een bende linkse fascisten daar :wtf: [/quote]

.. mss eerst eens even opzoeken wat fasicme werkelijk is, voordat je zo’n uitlating doet ❓

Opgeruimd staat netjes, alleen jammer dat de maatschappij weer moet opdraaien voor het opkuisen van hun rotzooi.
                                  Ciao,
                                  Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Het onderwerp ‘Serieuze klapper tussen Cayenne en Mercedes’ is gesloten voor nieuwe reacties.