Serieuze klapper tussen Cayenne en Mercedes

Home Forum Zeverhoekje Serieuze klapper tussen Cayenne en Mercedes

• Dit onderwerp bevat 32 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door Wim.
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • Alé blijkbaar iets meer eensgezinden dan op de nederlandse tegenhanger van dit forum… wat een bende linkse hypocrieten daar :wtf:

Drugsdealers met een leased cayenne waar dan nog een pak cash in lag, en waarvan dan één van de passagiers zijn broer vorig jaar een bejaarde man proberen overvallen heeft… toffe familie, sorry geen compassie mee! De risico’s van’t vak ❗

Wat stoefen met gehuurde Cayenne. Jammer, maar je ziet wat er van komt!

[quote=”carlitos” post=113312]Ik hoop dat ze allemaal dood gaan, krapul, en het ergste is dat de media, nog lichtzinnig is. Stel dat je daar juist met je wagen rijdt, en met kinderen in je auo zit.[/quote]

Dat gaat snel, Carlitos, bijzonder snel.

Remember één week terug, zijn daar geen minuscule gelijkenissen?

MIJN HUIDIGE WAGEN IS EEN MERCEDES CL 600 500 PK, 5 JAAR OUD, EN IK BEN MAAR 3 MAANDEN OP JAAR IN BELGIE, EN IK WIL IETS SPECIAALS IN MIJN GARAGE STAAN. HEB OOIT EENS KLOP GEKREGEN VAN EEN PORSCHE DE BAAN VAN LUIK NAAR AKEN, EN BEN HET NOG NIET VERGETEN

De media heeft als taak om het nieuws op een objectieve neutrale manier weer te geven .
            Wat zij er als verslaggever persoonlijk van vinden is niet relevant .

Alhoewel de media toch heel gekleurd is ,neem eens de begrotingsvoorstellen en lees die eens in alle mogelijke Vlaamse en franstalige kranten .Telkens een andere opinie . 😉

Ik hoop dat ze allemaal dood gaan, krapul, en het ergste is dat de media, nog lichtzinnig is. Stel dat je daar juist met je wagen rijdt, en met kinderen in je auo zit.

Heb een par jaar in het martougin complex te borgerhout gewoond… Tja de naam complex zegt genoeg en voor bentley, ferrari, lambo, alle soorten M en amg zat ik op de eerste rij!,! Lang leve de ‘melksnor’ zeker 😉

Rodondo +1

Opgeruimd staat netjes :applaus:
                  Zonde van de auto’s

[quote=”RS” post=113264]Borgerhout…
                    Kerels waren geen simpele gasten, drugsmilieu. Broer van een van de overledenen is vorig jaar vermoord, messteekje…[/quote]

Was het geen “werkongeval” ? Ik denk dat de eigenaar van de woning waar de broer inbrak de doodsteek gaf. (een bejaarde man)

PT

@Gette : t’ Is Alaaaaaaaaaaaah he !! 😉

Je kunt niet zeggen dat ze niet zelf gezocht hebben…
                        Mocht zo n zaak ooit t leven van mijn vrouw of kinderen ruineren : my answer will be simple : ik wacht niet tot een in mijn ogen nutteloze rechtzaak.

Nou ja, wat moet je hierop zeggen? Gewoon heel blij zijn dat je daar net niet in de buurt bent. Ze zullen er altijd blijven rondlopen zo’n gekken.

[quote=”PT” post=113270]Wat de inzittenden betreft,…daar heb ik niet het minste compassie mee. Deze sujetten hebben de maatschappij al genoeg gekost,…en nu weer! Tssss,…het waren toch zo’n engeltjes.[/quote]

Die gevallen zie ik spijtig genoeg elke dag in BXL stad rond “vliegen” in vanalles met +300pk. Ze lachen de politie gewoon uit als ze voor de 5de keer op 200 meter door het rode licht rijden terwijl ze aan het bellen zijn 👿

Maar soms is God niet met hun blijkbaar….

+1

PT

Al goed dat er geen onschuldige slachtoffers zijn gevallen,…stel je maar eens voor dat je net op dat moment het rond punt op rijd met vrouw en kinderen…, mag er niet aan denken ! Wat de inzittenden betreft,…daar heb ik niet de minste compassie mee. Deze sujetten hebben de maatschappij al genoeg gekost,…en nu weer! Tssss,…het waren toch zo’n engeltjes.

Borgerhout…
                                  Kerels waren geen simpele gasten, drugsmilieu. Broer van een van de overledenen is vorig jaar vermoord, messteekje…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Het onderwerp ‘Serieuze klapper tussen Cayenne en Mercedes’ is gesloten voor nieuwe reacties.