set Eibach veren

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop set Eibach veren

• Maker
    Discussie
  • Ik heb de originele vering teruggezet en heb de Eibachs op overschot.

Komen vanonder een Boxster 987, hebben er 3 jaar ondergezeten.

Ik heb geen idee van de prijs, doe een redelijk bod en je mag ze komen halen.

En vermits het verplicht is om een vraagprijs te zetten, bij deze: 200 Euro

Attachments:
    • eibach1.jpg
    • eibach2.jpg
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Veren ondertussen naar een sympathieke mede-forumlid gegaan, en mijn barkast is weer aangevuld 😀

Mag een slotje op.

Ik heb deze nog steeds liggen.

Mogen weg in ruil voor een fles goede gin.

Bedankt, Mark.

Nog geen koper dus 🙁 ze staan ni op mijnen teen,,maar als ik er iemand plezier mee kan doen, wil ze ook gewoon ruilen voor iets leuk van Porsche memorabilia of zoiets…

past niet op een 986, heeft andere ophanging.

Ik krijg hier de vraag of deze ook passen voor een 986. Weet iemand of dat zo is?

Papieren? Ik zou het niet weten, maar hij is met deze vering probleemloos door de keuring gegaan.

De reden dat ik ze er onderuit gehaald heb is inderdaad COMFORT. Ik vind het heel mooi als hij verlaagd is, maar ik heb het er echt niet voor over om voor elke verkeersdrempel (en het ligt er hier in de buurt vol van) alles toe te gooien. En dan een keer verstrooid of zitten te babbelen en dan hoor je de onderkant van je bumper over de grond schuren…brrr….

Los van de verkeersdrempels is die verlaagde vering in combinatie met 19″ velgen zowiezo niet prettig op de baan. Elk putje heb je dan wel gevoeld. Ik vind het nu veel relaxer en comfortabeler rijden.

@pitchie, zijn de nodige papieren erbij 🙂

Nope, dat is alleen bij lichte vrachten het geval (camionetjes & stuff). Met de correcte papieren erbij (en als hij niet TE laag staat) kom je zonder problemen door de keuring. Verplichte grondspeling is iirc 11 cm en dat wordt gemeten door de schrik aller tuners: een balkje waar je moet over rijden. Blijft het balkje liggen is’t goed :salut:

interessant moest ik de boxster toch houden. Dat is wel elk jaar afhalen voor de keuring denk ik he…

voor sommige is een boxster al laag genoeg om comfortabel te rijden. Ik heb een tijdje terug met een cayman gereden met een gelijkaardige set eronder en moet wel zeggen dat het direct was maar best nog wel comfortabel! Als je bvb een lotus elise een verlaging geeft mag je comfort zowat in de vuilbak smijten!
                        Boxster is een wagen waar meer weekendjes etc gedaan wordt zodanig een iets slechtere weg en stijle helling wel es van toepassing zijn. Dan is een verlaging eerder een minpunt natuurlijk! Vandaar waarschijnlijk ook terug naar standaard.
                        in mijn opinie, wanneer je boxster niet elke dag op de baan gaat…..kopen die handel!

niet tevreden van de verlaging?

Doe gerust een onozel bod als je zoiets zoekt, ik ben er niks meer mee.

Blijken nieuw 250 euro te kosten. Voor 125 mogen ze weg.

Ook toeval …na lang twijfelen ben de mijne net aan het verlagen . Ik vond de 4X4 look niet echt mooi :puke: . Het enige wat mij tegenhield zijn de verkeersdrempels en het feit dat ik Eibach (en H&R…) iets te laag vind . Daarom gekozen voor Spyder veren in combinatie met Bilsteins .. Ik zal het resultaat wel in een andere post zetten (hopelijk volgende week af , ben mijn koude garagevloer beetje beu 😥 )

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.