Set originele centercaps (993.361.303.05)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Set originele centercaps (993.361.303.05)

• Maker
    Discussie

• S2

Set van 4 originele centercaps met zwart logo in middelmatige staat (zwarte lak ontbreekt op sommige stukjes van het logo)

Partno. 993.361.303.05

Prijs: 50 Euro incl. verzending

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Wim

Mooi dat ze verkocht zijn, maar meld dit in het vervolg a.u.b als iets te koop aangeboden verkocht is.
        Kunnen we het draadje afsluiten, en krijgen we na 7 maanden niet meer een topic boven waar forummer achter iets vraagt wart er niet meer is. 😉

Dus bij deze nu een *slotje

S2

Sorry, maar de centercaps zijn al even verkocht.

Ik heb wel nog een setje maar de zitten nog velgen en banden omheen (die ook te koop zijn) 😉

Ja Dirk die moeten normaal passen :popcorn: Anders meet je de binnen en buiten diameter eens en dan weet je het zeker .Tot zaterdag hè.

Zijn jouw centercaps nog te koop ?
              Passen ze op een Boxster 987 uit 2006 ?
              :popcorn:

S2

Als ik me niet vergis passen ze op alle Porsche velgen vanaf de 993. Maar verbeter me gerust mocht ik verkeerd zijn.

Ze komen van de standaard Turbo velgen van een 2000 Boxster 2.7 (dus zijn ook op andere modellen dan de 993 gebruikt)

rjf

Passen die op alle porsche velgen ?

S2

Koper wou liever gekleurde logo’s, dus “klant is koning” 🙂

Als je ziet dat ze op Ebay 35 USD per stuk gaan … dan is dit zeker niet overdreven.

Vlekjes werk je trouwens perfect bij met zwarte lak voor een modelbouw doos 😉

Doe er een alcoholstift bij voor de vlekjes in te kleuren. 😉

Waarom niet mee verkocht met de Turbo velgen?

Succes met de verkoop! :up:

S2

Foto’s toegevoegd, zoals je kan zien dient de zwarte verf bij sommige kapjes een beetje bijgewerkt te worden.

Functioneel zijn ze 100%, geen krassen, scheuren, afgebroken “lipjes” of iets dergelijks.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.