Setakira ;-)

Home Forum Zeverhoekje Setakira ;-)

• Maker
    Discussie

• SidewindR
    Deelnemer

[quote=”Facebook”:qlychl6v]Sebastiaan Taes and Barbara Meyers are listed as in a relationship.[/quote]
      😈

Proficiat Seta! 😉

Nu ik zelf nog eens he 🙄 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • 4s

[quote=”Setakira”:1rxcngvt]Amai, had deze post nog niet gezien…

Alé merci hé mannen, tja moest er ooit eens van komen, ze had lang genoeg zaagd 8) En daarna was ik zowat verplicht om een facebook profiel aan te maken en als je dan je account gegevens aan je vriendin doorgeeft, dan vliegt daar ineens veel info op en worden je statussen automatisch aangepast 😉

Morgen op de vroemdag zal ze er niet zijn, teveel werk. Vrijdagavond de 24ste op de voorstelling nieuwe 997 C4 te PCB wel, en latere bijéénkomsten ook wel denk ik.
        Maar let op, je moet ofwel frans ofwel italiaans kennen, alhoewel ze gaat cursus vlaams volgen blijkbaar 🙂

PS. En dat van die verminderde vrijheid, tja dat merk ik al, ben al bij haar thuis moeten gaan werken ook 😕 ) [/quote]

allé dan zullen we uw madam vrijdag zien 😉

😉

😆 😆 😆

Anoniem

[quote=”Setakira”:3ox4pmfu]PS. En dat van die verminderde vrijheid, tja dat merk ik al, ben al bij haar thuis moeten gaan werken ook 😕 ) [/quote]
              :mrgreen:

Amai, had deze post nog niet gezien…

Alé merci hé mannen, tja moest er ooit eens van komen, ze had lang genoeg zaagd 8) En daarna was ik zowat verplicht om een facebook profiel aan te maken en als je dan je account gegevens aan je vriendin doorgeeft, dan vliegt daar ineens veel info op en worden je statussen automatisch aangepast 😉

Morgen op de vroemdag zal ze er niet zijn, teveel werk. Vrijdagavond de 24ste op de voorstelling nieuwe 997 C4 te PCB wel, en latere bijéénkomsten ook wel denk ik.
                Maar let op, je moet ofwel frans ofwel italiaans kennen, alhoewel ze gaat cursus vlaams volgen blijkbaar 🙂

PS. En dat van die verminderde vrijheid, tja dat merk ik al, ben al bij haar thuis moeten gaan werken ook 😕 )

Hehehehe 😆

Neen , vandaar de vraag waarschijnlijk .
                    Ik dacht dat het van een “datingsite” kwam en jij er ook zat 😈 😉 😆 😆

[quote=”911-lover”:35sj4bp0]

Btw , Olav , hoe kom jij daar achter 😈 😆 [/quote]

Hehe Koen, wel, als iemand van u Facebook vrienden zichzelf als “in een relatie met ….” zet, dan krijgen alle vrienden daarvan een melding. Niks speciaals dus hoor 😈

Zit jij nog niet op Facebook trouwens Koen? 😉

Awel Seta, super voor je seg !!
                        was de laatste tijd ook al wat minder aanwezig hier 😉 )
                        en nog steeds geen reactie… 🙂 -)

Wat een verrassing .
                          Komt ze mee naar Vroemdag ❓

Enneuh , proficiat .

Btw , Olav , hoe kom jij daar achter 😈 😆

Anoniem

Ola Seta ! Gedaan met de vrijheid ? Begint er maar aan te wennen… :mrgreen:

Ola, heb ik de eer om ze te zien de 24e ?
                              Proficiat.

Hola, de Seta van ‘t straat!

Proficiat!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.