Setje winterbanden en velgen cayenne

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Setje winterbanden en velgen cayenne

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Voor de zopas aangkochte kjn hybride had ik graag een set velgen gekocht met winterbanden.
    Zouden de velgen van het vorige model passen op de huidige cayenne?
    Of waar zou ik hiervoor best gaan kijken…

thx

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • beste hoeveel hebben ze gekost en waar heb je ze gekocht mvg

[hide]Je kan ook gewoon voor de makkelijke weg kiezen en naar je OPC gaan ! Heb mijn dealer Pirelli Scorpion Snow & Ice laten leggen op matt graphite OZ Racing Superturismo Dakar velgen van 20″. Betaalbaar, geschikt voor de winter, en ‘t is eens iets anders …[/hide]

Bedankt voor de goede TIP

Er is namaak en namaak. Er is inderdaad Chinese rommel maar er zijn ook heel mooie en goeie namaak velgen denk ik. Zeker voor winterbanden set heb ik persoonlijk toch geen zin om 6-7000€ te gaan betalen… :wtf:

Ik heb deze toevallig gevonden volgens de garage kan je die van de vorige Cayenne niet monteren onder de huidige.
              Opgelet dus en kijk ook goed na dat je geen namaak koopt

Beste,
                Ik heb dezelfde Cayenne een plug-in 2014, waar heeft u de velgen met winterbanden gevonden via deze forum kostprijs?
                Alvast Bedankt

Origineel? Imitatie? Ik heb voorstel liggen voor 275/40/20 inch incl winterbanden voor 3,5K Ga toch nog eens rondkijken denk ik. 😉

De velgen zijn gevonden en gekocht :happydance: :happydance: :happydance:
                    porschevelg.jpg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.