sezoensrally

Home Forum Porsche Uitstappen sezoensrally

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Voor de liefhebbers:Sezoensrally in Bocholt (Limburg) op zaterdag 17/05.
      Met deelname van o.a. een GT3 en GT3 RS.
      Ik zal er zijn vanaf 9h.Nog iemand?
      Meer info op http://www.sezoensrally.be

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Dat klopt , maar al jaren verjaart mijn vader op dezelfde datum (ook in mei) en als mijn moeder er me niet aan herinnert ben ik het ook steeds vergeten 😕 wink: 😆

[quote=”911-lover”:2fdjm17m]En weeral te laat gelezen 😥 [/quote]

Elk jaar sezoensrally,Koen.Rond 20 mei op een zaterdag.Dit jaar was er 3keer zoveel drukte dan andere jaren door de deelname van veel WRC -wagens.Er waren in totaal meer dan 100 deelnemers.Sinds de laatste (bijna)20 jaar nog geen sezoensrally gemist.Ik merk altijd weinig reaktie op het form na het plaatsen van een rally-item.Niet dat me dat stoort maar het is veel sprectaculairder dan circuit.
          grtjs van een rallyfan.

Al na 10 minuten wedstrijd knalde een WRC-wagen op een boom en vloog in brand.Piloot met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis afgevoerd.
            De GT3 RS is uitgevallen na ongeveer driekwart wedstrijd tengevolge van de beschadigingen langs onder.In deze rally zijn er zeer veel kilometers af te leggen op onverhard en door de lage wegligging van deze wagen…..
            Het spreekt voor zich dat op zulk parcours geen tweewielaangedreven wagen kan winnen.De porsches konden hun pk’s ook niet kwijt op de vettige kiezelwegen.Maar wel spectaculair .

En weeral te laat gelezen 😥

jammer, maar ik moet werken 😥

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.