Shaggy nu ook op het Belgisch Porsche forum aktief

Home Forum Stel jezelf even voor ! Shaggy nu ook op het Belgisch Porsche forum aktief

• Maker
    Discussie
  • In Zeeland gebeurt er weinig op Porsche gebied en Belgie is het gezelliger dus volg ik de meetings hier.
    Komende zaterdag weer de Miss coast rit meerijden,was gezellig vorig jaar :up:
    Met de zwarte 964 coupe.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Welkom shaggy.
      Graag een mooie foto want een 964 was mijn eerste kennismaking met het merk.
      Ze blijven mooi.
      Veel sukses

welkom Shaggy op dit forum
        heb al meerdere leuke meetings/ritten gehad
        via dit forum. belgen zijn gezellige mensen
        :drink:

Wim

[quote=”shaggy” post=137592]Cabrio wim,je kent me hoor. ben al op de meeting bij jouw geweest [/quote]

Ik heb een vaag vermoeden, maar ik ken zoveel mensen en ben al wat ouder aan het worden, dus een foto van jezelf in het topic “zet je kop erop” zou leuk zijn voor mijn geheugen op te frissen.

Ook weer leuk voor ander forummers mochten ze je treffen.

Welkom Shaggy. Een Zeeuw erbij is super handig. Kan ik informeren naar het weer als ik wil gaan duiken 😀

Over de Porsche: die heb ik samen met een maat volledig gerestaureerd jaren geleden.
              Foto verslag staat op het Nederlandse forum.
              Heb in de 7jaar daarna maar 10d km ermee gereden,dus een echte hobby auto.
              Uiterlijk is ok,wil nu alleen het leer nog als nieuw krijgen. De witte ouderdoms nerven zijn weg te poetsen met iets van colourlock weet alleen niet welk produkt?
              Naast deze auto heb ik nog diverse speeltjes om mee te racen op 2 wielen,de Engelsen noemen zo iemand een Petrolhead 😀

Cabrio wim,je kent me hoor. ben al op de meeting bij jouw geweest en je hebt zelfs een rondje betaalt in Hulst bij die brouwerij…
                Foto’s ga kijken hoe het werkt om ze te plaatsen hier.

Welkom Mr. Bombastic! :coolness:

Heeft er al iemand om een foto gevraagd? Of 2, 3, 4,… Ge hoeft u niet in te houden! :mrgreen:

Welkom en tot binnenkort :driver:

Welkom hier :up:

Welkom en zoals reeds gevraagd… een fotoke please 😉

Wim

Welkom Shaggy, en vertel deze Zeeuw een wat meer over jou en je Porsche. 😉

Welkom! :first:
                            Doe eens een piccie?! 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.