Shaken, not stirred

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Shaken, not stirred

• Maker
    Discussie
  • Ik ben al lang fan van de Martini versies, maar tot voor kort waren de meeste geslaagde versies steeds zilveren (of witte) wagens.
    En toen kwam Porsche met een zwarte 918. Dat begon er al op te trekken.
    Wat later gevolgd door een prachtige zwarte 991. Die vette – bijna oversized – strepen en logo staan hem prachtig toch?

image3.jpeg

Dit zet mij aan het denken
    Wat zou dit

decall.png

+

DSCF8117.jpg

Geven?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
    • :up: , iemand heeft niet stilgezeten

0

:applaus: zeer knap gedaan *luv

0

idd Veeeél beter zo!! nu de cup2’s nog in een donker grijze kleur zetten ofwel goudkleurige BBS’en er onder zwieren

antracitCUP2.jpg

0
          PB

Netjes ! :up:

0

Wagen is bestickerd of gewrapped door B&C Design in Vilvoorde
              http://www.bcdesign.be/

Maken hun eigen stickers, inclusief design. (dus zwarte Martini stripes maken ze ook wel 😀 )
              En inderdaad de zijstrepen waren minder geslaagd.
              Echter, even terug contact opgenomen en ze hebben dit snel rechtgezet. :applaus:

VOOR:

DSCF8152s.jpg

NA:

DSCF8171.jpg

Met zelfs de verbreding naar achteren toe zoals bij de 991

Veel beter :coolness:

Tja, ik mag hem de eerste week niet wassen, dus echt proper is ie niet 😥

0
              Ive

[quote=”vankerchove” post=195186]knap gedaan, waar heb je dit laten doen ?[/quote]

Zou ik ook wel eens willen weten :think: :applaus:

0

knap gedaan, waar heb je dit laten doen ?

0

deze stickerset is dus ook verkrijgbaar in grijstinten, 49 sjeeds f greej 😎

het is iig wat minder saai dan deze OEM striping in mat grijs:

Attachments:
                    • martini968cs.png
                    0

:up: geslaagd :up:

0
                      Ive

Ik vind het alvast RETEVET 🙄 :respect2: :happydance:

0
                        XXX

:respect2: :respect2: :respect2: NICE :respect2: :respect2: :respect2:

0

was gisteren nog deze tegengekomen… gelieve U te voorzien van tissues!

unnamed.jpg

0

dit lijkt professioneel gedaan ! als je naar de lijnen kijkt rond de ruitensproeiers op de motorkap, dan is het aan beide kanten exact hetzelfde :up:
                              ik zeg PLEASE DO NOT REMOVE en nu nog velgen die het geheel af maken. 😎

en wat mij betreft doen we in 2015 een 2de editie van de RLC+fotoshoot. lommel en aarschot zijn al voorgesteld als mogelijke locaties. andere ideeën zijn uiteraard nog welkom.

EDIT: in het topic over lasapparaten komt beginnende interesse voor een TLC bovendrijven, mss doen we (ook) een technische dag rond een thema. ook hiervoor is inbreng meer dan welkom.

0

Ik ben fan! :first:

0

Mooi op de wagen. Dak , motorkap..enz…

Enkel MIJN MENING (oplette wat ik hier zeg):
                                  1 -min puntje Links en rechts aan de deur is het te dik In verhouding .
                                  Mijn eerlijke mening 😀

De rest top DST

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.