She’s Mine … all mine ! Boxster S 987

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s She’s Mine … all mine ! Boxster S 987

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Reeds jaren droom ik ervan om eindelijk eens mezelf eigenaar te mogen noemen van 1 van de mooiste stukjes technologie die er bestaat op aarde…. en eindelijk is het zover. Ik heb haar gekocht met mijn hart … en ik zal haar koesteren en beschermen zoals een vader zich hoort te gedragen.

Ik heb haar net voor de zomer gekocht en ik heb er dus al heerlijk mee mogen rondrijden. Ik heb haar initieel in duitsland gekocht.
    Toch wil ik ook op dit forum haar vereeuwigen vandaar een aantal foto’s …

Me happy …

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik vind haar lekker, maar zou ‘ze’ eerder vergelijken met mijn eega (of een vriendin) dan met mijn dochter 😀

911

Prachtig – zou toch voorste nummerplaat vervangen door kleiner formaat

Cayman is Boxster coupé

knappe wagen, veel 1000den kilometers gewenst 🙂

Zeer mooie wagen .
            Van harte

Skoon gerief, proficiat, maare …
              zit jij soms ook op bouwinfo.be, meerbepaald op ‘t forum aldaar ? 😯
              BTW : zwart is de mooiste kleur !!! 😉

Wim

Veel plezier met de Boxster, en zondag is het nog mooi weer hoor. 💡 [size=60:mvxiqs3j]heb ik speciaal besteld [/size] :mrgreen:

Dank je wel etieke 🙂 Ben er heeel blij mee.

@ Norm … ik ben morgen op de IAA in frankfurt dus ik hoop dat het zondag ook nog goed weer is 🙄

dit weekens is het cabrio weer 😉

mooi mooi mooi
                      veel plezier ermee

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.