Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › short shift
- Dit onderwerp bevat 60 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 8 maanden geleden door stefx911.
-
MakerDiscussie
-
8 december 2006 om 21:34
ik zoek een short shift voor een G50 1987 (geen turbo) , de enige die gemaakt zijn waren voor de CLUB SPORT en de anniversery,in totaal ongeveer 825.
NU zijn deze blijkbaar niet meer te verkrijgen.
IEMAND…? -
MakerDiscussie
-
http://foto.zita.be/7976394255
wat vinden jullie van deze? 😈
Dat verklaard natuurlijk al heel wat meer .
Met een chip alleen was het natuurlijk onmogelijk 😉[quote=”Porsche-RSR”:34yijbjq][quote=”911-lover”:34yijbjq]Net mijn gedacht , maar ik dacht “zwijg maar Koen” 😉 [/quote]
Zwijg dan ook hé Koen 😈 😆Dit kan ik ook zeer moeilijk geloven, door chiptuning zoveel vermogenwinst 😯 Geloof meneer RSR maar, hij heeft jaren niets anders gedaan dan het tunen van porschemotoren 😉 [/quote]
Wel mijn motertje is geprepareerd enkele jaren terug door misschien wel de beste porsche specialist die ik in ons Belgie heb gekend ,wijlen “Chris Hendrickx ” daarom zal ik deze wagen ook nooit verkopen .
❗ ❗ik begrijp jullie reactie’s hoor , maar waarom zou iemand en auto bij een eerste test (zonder chip van “Kempower”) al 262 pk geven als hij dan zijn eigen chip op de helling zet ?
Ik heb ook nooit beweerd dat chippen het enige is wat ik heb gedaan hé,
en trouwens gaat het niet zozeer over hoeveel pk je hebt ,ik rij gewoon zeer graag met een vrij agressief 3.2 motertje(zo puur Porsche)
je moet zo willen rijden natuurlijk ,want de” smooth riding ,new car” is het natuurlijk niet!
Maar voor ik iemand op ideeen breng (wat hier niet het geval zal zijn ) zorg ervoor dat eerst en vooral je wegligging ok is.(veringen ,torsie’s,…)
alsook je moter in goede conditie is (nokkenas ,…gewoon intern,injectie kuisen,ontsteking 100% en niet te vergeten de boite ,in mijn geval een G50 )
ik vrees dat deze discusie nog niet over is (ik heb nog wat stroomlijn aangepast 😆 )
Mij gaat het er alleen maar om HOE mijn P’ke rijd ,niet door wie of wanneer ik ermee gezien word! 😈[quote=”Geert”:1uwqk7d8]Goeiemorgen … 😯
Eerst maar andere dingen dan laten doen aan mijn wagen 🙂 )
Terug on topic, zo’n short shifter, is dat niet slecht voor je syncromessen ???[/quote]
Nee dit is niet slecht maar wel leuker om met te rijden.
Goeiemorgen … 😯
Eerst maar andere dingen dan laten doen aan mijn wagen 🙂 )
Terug on topic, zo’n short shifter, is dat niet slecht voor je syncromessen ???
[quote=”Geert”:syhd2shs][quote=”RSR”:syhd2shs][quote=”Geert”:syhd2shs]En ik dacht eens te vragen wat ik zou kunnen doen om mijn 3.2 nog wat meer pit te geven, maar als ik dit verhaal lees dan ga ik toch passen denk ik 😯
Zoveel kosten en moeite voor eigenlijk maar relatief weinig extra vermogen…[/quote]10pk ? 15 pk ? 20 of 25 PK ??[/quote]
Mja, ik had toch zo de symbolische 250 pk in het achterhoofd… Leek mij ( voor ik dit alles las ) redelijk haalbaar. Dus ongeveer een 15 pk hé. Nu heb ik echter mijn twijfels… 😕 [/quote]
Dit gaat zeker voor ongeveer en 1800 euro ex BTW
[quote=”RSR”:2y5rhkal][quote=”Geert”:2y5rhkal]En ik dacht eens te vragen wat ik zou kunnen doen om mijn 3.2 nog wat meer pit te geven, maar als ik dit verhaal lees dan ga ik toch passen denk ik 😯
Zoveel kosten en moeite voor eigenlijk maar relatief weinig extra vermogen…[/quote]10pk ? 15 pk ? 20 of 25 PK ??[/quote]
Mja, ik had toch zo de symbolische 250 pk in het achterhoofd… Leek mij ( voor ik dit alles las ) redelijk haalbaar. Dus ongeveer een 15 pk hé. Nu heb ik echter mijn twijfels… 😕
er wordt inderdaad veel bla bla verkocht
en met een vermogen bank kan je de instellingen ook veranderen en zo likt het als of je gigantische winst geboekt hebt terwijl men aan de bnak geprutsd heeft
veeeeeeel bedrog
een kennis heeft een niuew 2.4 opel blokje gekocht volledig competitie met 50 webers erop 220 pk op de krukas en ongeveer een 175 pk op de wielen kosten plaatje 8000 euro zonder de inbouw en aanpassings kosten enkle blok met webers moet nu speciaal produktje bij doen speciale olie en om de 8000 km nieuwe lagers schalen leggen en dan zwijgen we over de zuip die de beest nodig heeft ieder diertje zijn pleziertje zekers?
[quote=”Geert”:1yzmfkkm]En ik dacht eens te vragen wat ik zou kunnen doen om mijn 3.2 nog wat meer pit te geven, maar als ik dit verhaal lees dan ga ik toch passen denk ik 😯
Zoveel kosten en moeite voor eigenlijk maar relatief weinig extra vermogen…[/quote]10pk ? 15 pk ? 20 of 25 PK ??
[quote=”Geert”:2v2842z8]En ik dacht eens te vragen wat ik zou kunnen doen om mijn 3.2 nog wat meer pit te geven, maar als ik dit verhaal lees dan ga ik toch passen denk ik 😯
Zoveel kosten en moeite voor eigenlijk maar relatief weinig extra vermogen…[/quote]
Motor van Luc kopen en de jouwe inleveren, kan je misschien voor een ‘prijsje’ kopen 😆En ik dacht eens te vragen wat ik zou kunnen doen om mijn 3.2 nog wat meer pit te geven, maar als ik dit verhaal lees dan ga ik toch passen denk ik 😯
Zoveel kosten en moeite voor eigenlijk maar relatief weinig extra vermogen…[quote=”Geert”:ic2eim62][quote=”RSR”:ic2eim62]van 231 naar 276.8 pk met en chip en een piek van 315.9 pk sorry maar ik kan dit niet geloven. Ma ja ik ken die trukken, doe me en plezier en ga naar Heins in Aalst eens op de bank of bij VTB-VAB en je zal zien dat het veel minder zal zijn.
Ik heb en 3.2 omgebouwd naar en 3.5 motor met sturing en alles en ik geraak echter niet boven de 280pk en dan spreken we over cillinders,pistons,nokkenassen,injectie,ontsteking,cullassen,stuurdoos, enzo. En hier hebben al enkel specialisten uit de tuning wereld komen naar zien om hem nog hoger te krijgen maar het lukt echter niet. En dan lees ik dit verhaal hier 8)
sorry hoor maar hij heeft je goed liggen geloof me maar.[/quote]Oei oei, en dat allemaal voor 50 pk… Is dat het kostenplaatje dan nog waard? Je spreekt hier toch over heel wat aanpassingen die heel wat geld kosten. Is het dan niet ‘voordeliger’ een 3.6 erin te leggen?[/quote]
idd het zou goedkoper zijn om er en andere in te leggen maar ik hou van ori. dus lekker de blok open en alles vervangen trouwens soms mag je niet anders dan de 3.2 te houden.
[quote=”RSR”:1cfk55n0]van 231 naar 276.8 pk met en chip en een piek van 315.9 pk sorry maar ik kan dit niet geloven. Ma ja ik ken die trukken, doe me en plezier en ga naar Heins in Aalst eens op de bank of bij VTB-VAB en je zal zien dat het veel minder zal zijn.
Ik heb en 3.2 omgebouwd naar en 3.5 motor met sturing en alles en ik geraak echter niet boven de 280pk en dan spreken we over cillinders,pistons,nokkenassen,injectie,ontsteking,cullassen,stuurdoos, enzo. En hier hebben al enkel specialisten uit de tuning wereld komen naar zien om hem nog hoger te krijgen maar het lukt echter niet. En dan lees ik dit verhaal hier 8)
sorry hoor maar hij heeft je goed liggen geloof me maar.[/quote]Oei oei, en dat allemaal voor 50 pk… Is dat het kostenplaatje dan nog waard? Je spreekt hier toch over heel wat aanpassingen die heel wat geld kosten. Is het dan niet ‘voordeliger’ een 3.6 erin te leggen?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.