short shift

  • Maker
    Discussie

  • cabrio ’87
    Deelnemer

      ik zoek een short shift voor een G50 1987 (geen turbo) , de enige die gemaakt zijn waren voor de CLUB SPORT en de anniversery,in totaal ongeveer 825.
      NU zijn deze blijkbaar niet meer te verkrijgen.
      IEMAND…?

    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
      • [quote=”911-lover”:233ho30b]Net mijn gedacht , maar ik dacht “zwijg maar Koen” 😉 [/quote]
        Zwijg dan ook hé Koen 😈 😆

        Dit kan ik ook zeer moeilijk geloven, door chiptuning zoveel vermogenwinst 😯 Geloof meneer RSR maar, hij heeft jaren niets anders gedaan dan het tunen van porschemotoren 😉

          [quote=”RSR”:18ku9c8q]van 231 naar 276.8 pk met en chip en een piek van 315.9 pk sorry maar ik kan dit niet geloven. [/quote]

          Net mijn gedacht , maar ik dacht “zwijg maar Koen” 😉
          Was het met een turbo zou het mogelijk zijn maar ook tegelijk de max.

          Bij een atmosferische zeker niet.
          Ik weet wat ik allemaal heb moeten doen om een atmosferisch blokje 52PK bij te geven. Voor dit kostenplaatje koop je bijna een kleine nieuwwagen.

            van 231 naar 276.8 pk met en chip en een piek van 315.9 pk sorry maar ik kan dit niet geloven. Ma ja ik ken die trukken, doe me en plezier en ga naar Heins in Aalst eens op de bank of bij VTB-VAB en je zal zien dat het veel minder zal zijn.
            Ik heb en 3.2 omgebouwd naar en 3.5 motor met sturing en alles en ik geraak echter niet boven de 280pk en dan spreken we over cillinders,pistons,nokkenassen,injectie,ontsteking,cullassen,stuurdoos, enzo. En hier hebben al enkel specialisten uit de tuning wereld komen naar zien om hem nog hoger te krijgen maar het lukt echter niet. En dan lees ik dit verhaal hier 8)
            sorry hoor maar hij heeft je goed liggen geloof me maar.

              (Te) weet ik niet hoor , de moter is gebaseerd op de 930 turbo (300 pk)
              alsook de onderdelen !

                [quote=”cabrio’87”:9rxkq52p]allé vooruit ,ik pleit schuldig !
                ik ken de voorvallen van dit forum bij Kemppower , ik ken ook andere .
                Als ze echt hun bank minder instellen , ben ik zeeer gelukkig man 😛
                Ik ga dit ,wanneer ik wat meer tijd heb , allemaal nog wel illustreren met foto’s ,maar ….
                Bij een eerste test had ik 262,3 PK en 299 koppel niet echt proper over de lijn verdeeld (231 PK en 284 koppel zijn origineel )
                Na het chippen door Kemppower heb ik een groot voelbaar verschil in rijden .
                Nu heb ik 276,8 PK bij 6400 toeren mooi stijgende lijn
                en 315,9 bij 5370 toeren ,waarvan op 2500 toeren een mooie stijging zit en vanaf 4750 toeren tot 7000 toeren zit ik boven 310 koppel met een piek van 315,9 (SUPER !!!) 😆 😆 😆
                Ik hoop, alleen dat “ze” niet gaat ontploffen hé ! 😥

                ps ; “ze” is een carrera 3.2 met een liintje van ongeveer nu 1200 KG[/quote]

                EEK 😯
                Das vree vree (te) veel ❗

                Ik veronderstel aan de krukas …
                Hoe gaan ze tewerk om vermogen te meten ➡ loskoppelen of motor eruit ➡

                  allé vooruit ,ik pleit schuldig !
                  ik ken de voorvallen van dit forum bij Kemppower , ik ken ook andere .
                  Als ze echt hun bank minder instellen , ben ik zeeer gelukkig man 😛
                  Ik ga dit ,wanneer ik wat meer tijd heb , allemaal nog wel illustreren met foto’s ,maar ….
                  Bij een eerste test had ik 262,3 PK en 299 koppel niet echt proper over de lijn verdeeld (231 PK en 284 koppel zijn origineel )
                  Na het chippen door Kemppower heb ik een groot voelbaar verschil in rijden .
                  Nu heb ik 276,8 PK bij 6400 toeren mooi stijgende lijn
                  en 315,9 bij 5370 toeren ,waarvan op 2500 toeren een mooie stijging zit en vanaf 4750 toeren tot 7000 toeren zit ik boven 310 koppel met een piek van 315,9 (SUPER !!!) 😆 😆 😆
                  Ik hoop, alleen dat “ze” niet gaat ontploffen hé ! 😥

                  ps ; “ze” is een carrera 3.2 met een liintje van ongeveer nu 1200 KG

                    [quote=”cabrio’87”:3umd6i2u]
                    Nog nieuws op komst !
                    zo ben ik ook langsgeweest bij KEMPPOWER ,ja ik weet het 😛 [/quote]

                    eeeeeuhmmmm…

                    Best DIT hier nog eens nalezen 😉
                    (Onderaan en volgende pg!)

                    SidewindR.

                      even om te melden dat mijn “WEVO G50 ” short shifter is gearriveerd en word geplaatst.
                      Nog nieuws op komst !
                      zo ben ik ook langsgeweest bij KEMPPOWER ,ja ik weet het 😛

                        om nog maar te zwijgen over “Dans-Taks” !

                          Om van de “billijke vergoeding” nog maar te zwijgen 😉

                            [quote=”stefx911″:b4gexbsw]In den Horeca zeggen ze “Zonder muziek” 😉 [/quote]

                            is da dan om geen sabam te betalen………? 😉

                              hier ook 😆

                                In den Horeca zeggen ze “Zonder muziek” 😉

                                  Ik bedoelde het maar om te lachen hoor Luc , als reactie op StefX 😉

                                    het kleur Koen 👿

                                  15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 60)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.