short shift

• Maker
    Discussie
  • ik zoek een short shift voor een G50 1987 (geen turbo) , de enige die gemaakt zijn waren voor de CLUB SPORT en de anniversery,in totaal ongeveer 825.
    NU zijn deze blijkbaar niet meer te verkrijgen.
    IEMAND…?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
    • [quote=”stefx911″:syaz7y4i]In de kleur zwart of “in’t zwart” Luc ? 😆 [/quote]

Wat wil je daarmee zeggen ❓ 👿

😈 😉 😆

In de kleur zwart of “in’t zwart” Luc ? 😆

idd dat is hem maar ik heb die toen in het zwart besteld maar wel bij en andere bedrijf.

Luc

zet hier eens en linkje op dan kan ik eens zien

“SmartRacing Products” zitten in California 😛
                is wel het” WEVO” systeem en dat zou zeer goed moeten zijn.

ikdenk het wel het was in New Orl. in de USA daar waar ze iets te veel water hadden.

ik denk dat ik het heb gevonden ,(allé ,ik ben er zeker van)
                    Smartracing,…..was het daar dat je besteld had RSR? ➡

was het dat WEVO-sisteem?

Ja we hebben deze is de USA besteld met nog andere stukken maar ik ben aan het zoeken bij wie ik die gekocht heb nu.

ok , thanks…

voor G50 bestaat het zeker, ik heb begin dit jaar zo nog een set verkocht. Ik zal de zaak eens nazien ze.

Luc

meer info
                              FVD heeft enkel tot ’86 model (915) en turbo tot ’88 (4 boite) staat zelfs speciaal bij “not G50”
                              ik ben nu aan’t proberen bij “WEVO” ,dit zou zeer goed zijn en natuurlijk ook duur,maar ik ben nog niet zeker of het wel voor de G50 gaat!
                              ik heb een probleem dus…? 👿

ik kan groot ongelijk hebben ,maar volgens mij alleen voor een ’86….!
                                anders is er geen probleem …….. 😕

Ik kan die leveren via FVD zie maar gerust eens op hun site

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 60)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.