Shoutbox

Home Forum Porscheforum mededelingen Shoutbox

• Maker
    Discussie
  • Ik mocht van een aantal leden de vraag ontvangen waarom er geen shoutbox of chatbox meer is.
    Maar die is er wel degelijk beste vrienden. Wanneer je naar PFB Book gaat zal je zien dat dit min of meer werkt zoals facebook, je kan op je tijdslijn iets plaatsen wat anderen kunnen zien en waar anderen kunnen op antwoorden, zelfs foto’s en filmpjes kan je er plaatsen, bovendien kan je zelf bepalen wie dit allemaal kan zien “iedereen” of “vrienden” of bepaalde “groepen” die je zelf selecteert, je dient dan natuurlijk wel net zoals in facebook zelf vrienden uit te nodigen of groepen aan te maken waar je vrienden kan inzetten.
    Het enige verschil met facebook is dat wij je gegevens niet misbruiken, en dat wanneer je je profiel afschermt en enkel voor vrienden openstelt ook enkel je vrienden die inhoud kunnen zien. zelfs google pikt niet op wat je daar typt.

Wanneer we met zn allen actiever gebruik gaan maken van het PFB book gaan we nog een veel actievere community worden, dus ik raad je aan om ook daar je profielfoto en je coverfoto te bewerken… klik even op mijn pfbbookprofiel en je weet wat ik bedoel, mocht je nog vragen hebben… shoot 😉

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • probeer ik straks eens uit.Bedankt in ieder geval.

rechts onder de coverfoto staat een tandwieletje, daar vind je heel wat functies om je profiel op te leuken waaronder ‘bewerk cover’ als je daarop klikt kan je foto’s uploaden naar je cover, met de functie ‘verplaats cover’ kan je de foto dan centreren naar wens indien de foto groot genoeg is uiteraard.

hallo,
          Hoe kan je de coverfoto aanpassen? Ik vind dit nergens terug

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.