Side Skirts 968 en klinken 968

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Side Skirts 968 en klinken 968

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

We zijn bezig met een porsche 944 cabrio aan het opmaken. De achterkant was destijds omgebouwd tot een 968 met originele spatborden. De side skirts zijn gebroken en stukken die weg zijn. We zoeken nu andere side skirts en klinken voor erop kan er iemand ons helpen?

Mvg
    Marcio & Diego

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Haha kwist het wel :p Ik heb me trouwens al even voorgesteld 😀

Ik heb gebeld naar Rob van V-zweeden die heeft hij niet meer liggen jammergenoeg. Fg moet ik nog eens contacteren.

Grtn

gd1

‘T was eu graptje é Pol

Ja meester ik zal me eventjes voorstellen als het u kan content stellen 😀

Wim

Goede raad geven mag altijd, 8) maar reacties hierop liggen meer aan topic starter dan aan u. 😉

gd1

Oei, mocht ik wel raad geven nu ? 😀

geef toe Koen, met de deur in huis vallen en toch geen klink hebben, het is niet iedereen gegeven … :mrgreen:

Ook welkom hier .
                  Weer eentje die het gewend is om met de deur in huis binnen te vallen .
                  Naar alle fatsoen is het gewenst dat nieuwe leden alvorens hun eerste post te plaatsen zich eventjes oriënteren op hun nieuwe forum .
                  En dan was DIT DRAADJE je zeker wel opgevallen 💡

gd1

FG porsche ? Of Van zweeden, die hebben nl veel 944’s afgebroken.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.