Sierstrippen boven uitlaten…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Sierstrippen boven uitlaten…

• Maker
    Discussie
  • Zou iemand eens een foto kunnen maken van zijn uitlaat waar op de sierstrip te zien is . Op die van mij zitten er geen, maar het gat aan de binnenkant van de uitsparing is er wel.

Ik heb dus die strippen besteld, maar daar zitten nog 2 gaten in waardoor ze met drukknoppen vastgezet kunnen worden. In mijn bumper zitten echter geen gaten die dit toelaten.

Ik vraag me dus af of die sierstrippen er überhaupt ooit opgezeten hebben…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • :coolness:

I have a specific set of skills, gathered over a long career… 😉

zeker ook naar “Taken” gekeken 😀

Ik weet dat de achterbumper al een helemaal herspoten is…maar verder. Ik zal Gunn eens mailen, miscchien weet hij het nog.

@Oscar Tango.
            Als het niet is zoals verwacht is er misschien iets niet meer origineel.

?? is fix all hittebestendig :happy:

Ik vind het raar, dat er a) geen sierstrips in zitten, maar wel het gaatje voor het pinnetje b) er gaten zouden moeten inzitten als er ooit stips in hebben gezeten, want de strips hebben gaatjes…

Of het moest zijn dat ie de strips nooit gehad heeft…. maar zoals ik al zei : ik heb nog gene ene foto van een 4s zonder die strips gezien.

Dus eigenlijk…waarom heb ik geen gaatjes in mijn bumper :think:

foto zoals ik’m zocht…dus toch pinnetjes ( die heb ik liggen ). Er zullen dus gaatjes geboord moeten worden.

Fix All van Soudal, dan hoef je geen gaatjes te boren. :sarcastisch

Allez mannekes?
                    Kan er hier niemand een fotootje maken van hoe het bij hun is?
                    Ik kan me niet voorstellen dat er bij de mijne rivetten zaten, maar otoh, echt op zoek ben ik nooit geweest 😉

DSC00830.jpg

I have a specific set of skills, gathered over a long career… 😉

Hmmm. ben wel benieuwd naar je ‘andere talenten’ :drink:

wel ik denk waar er nog geen gaatjes zijn…moeten er komen zeker. Kijk anders eens bij eentje dat het wel heeft hoe het daar gedaan is geweest. Ik denk dat er hier jongens zijn die jouw model hebben, mail hen eens, ze zullen je zeker met plezier verder helpen met wat fotootjes.

Ow, gemist tijdens het posten…. maar eh… ( ik ben niet technisch onderlegd ) dan heb ik toch nog gaatjes nodig in de bumper, niet ? Sorry als ik dom overkom…. ( ben het niet, maar heb andere “talenten” 😉

ik denk dat carnewal het net heeft verklapt

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/21/91c25748638bc12fa69ce58a24b5ca73.jpg[/IMG]

Dit is het gaatje aan de binnenkant van de uitsparing. Daar past onderstaande srip in :

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/21/ae71fa6c41212714392e82929949213a.jpg[/IMG]

De dunne lijst hoort “achter” de bumper te zitten, waar je dan de strip met druk knoppen ( foto hieronder ) aan kunt vast klikken.

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/21/4c77e2f78c39b94fc6a717ecfbb76824.jpg[/IMG]

Alleen is het dan zo raar dat er verder geen gaten in de bumper zitten waar die drukknoppen doorheen kunnen.

[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/21/e02f43eef863471d29fa0963ccae3c49.jpg[/IMG]

Of ze horen niet op mijn wagen, alhoewel ik er nog geen andere heb gezien zónder die strips :unsure:

Met 2 rivetten aan elke kant.
                                  En ook de pin die op het hitteschildje zit.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.