Sierstuk 997 GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Sierstuk 997 GT3

  • Maker
    Discussie
  • Sierstuk op de originele uitlaat vind ik maar niks :coolness: vrij sober ten opzichte van de *porsche hij mag wel iets hebben *luv
    De originele maakt kabaal genoeg dus enkel het sierstukje maar veranderen effe aan de slag gegaan met een kameraad :drink:

    1560516_10202184073756129_472302216_n.jpg

    Attachments:
    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    • 6.jpg
    • 8.jpg
    • 1525487_10202184076156189_1597940217_n.jpg
    • 1545839_10202184075796180_874426403_n.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Een GT3 concert 😉

        Zelfde principe als de cargraphic van René en mezelf, RSS ook gelijkaardig, geleverd aan Marc, pds heeft ook een leuke sound…
        Misschien moeten we is een gt3 soundcheck sessie organiseren met z’n allen :-))

          Kon toch niet aan de verleiding :lekker: niet weerstaan om de zware brooddoos eronderuit te zwieren door iets lichter :relaxman: na wat zoeken iets gevonden :relaxman: GMG
          natuurlijk de Carnewal PSE Manual Control er tussen zeker voor men buren :drink:
          want het geluid is :music: :up:

          Sorry voor de fotos maar ik krijg ze niet recht :bounce:

          dfg.jpg

          fghjio.jpg

          iuy.jpg

          oiuy.jpg

          hjklm.jpg

          ghjk.jpg

            Nope, deze ist:
            http://www.cargraphic-ms.de/index.php?/s,6,7,18,3187,3189/&start=24

            de onderste. gekocht en gemonteerd bij Carnewal, op de pagina daarna heb je dezelfde maar met resonantiekamers die ietsje stiller klinkt (hoeveel juist geen id

              😀 zeker is inschrijven dan :relaxman:
              is dit het zelfde ?
              p97105.jpg

                :music: Mooi ! ik kan moeilijk het verschil inschatten maar klikt wel :engeltje: heb je eerst les genomen op zolder ? wil ook wel is gaan proberen :coolness:

                  de benaming is “driftschool” op zolder maar eigenlijk begin je met een uitleg over de basisbeginselen van driften (5min uitleg) en dan praktijk: een U driften, een rotonde, een M en dan uiteindelijk een NM… je kan ganse dag alleen rijden maar er lopen instructeurs rond ook die je kan meepakken om uitleg te geven of ze es met je auto laten rijden om te driften…

                  1 ding is zeker, ne GT3 is allesbehalve geschikt om te driften maar het is wel leuk als het lukt (motor achteraan dus gewicht op de driftwielen, niet goed, stuur draait ook minder ver over dan bmw’s bijvoorbeeld, lekker brede sletsen om veel grip te hebben etc… allemaal dingen die dienen om grip te hebben en dus niet om te driften) maar halfversleten banden op 4kg zetten scheelt ook veel :mrgreen:

                  gezond is het sowieso niet (zolang je het geen 10x per jaar doet valt dat wel mee hoor) maar tis wel leuk en als je dat af en toe doet leer je er wel uit, bij mij was het vooral om op circuit beter de controle te houden bij gripverlies…

                  In Visé (Maitrice du volant of zoiet) heb je een gevorderde slip/driftschool waar je meer van bijleert maar zover ben ik nog niet geraakt…

                    :music: Mooi ! ik kan moeilijk het verschil inschatten maar klikt wel :engeltje: heb je eerst les genomen op zolder ? wil ook wel is gaan proberen :coolness:

                      Hebben ze bij mij nog nooit (2x) iets van gezegd, maar da’s kwestie van geluk hebben vrees ik en dankzij het feit dat het een GT3 is die minder dik bolt… maar strikt gezien mag het niet.

                        Zieter niet verkeerd uit…Wat met de technische keuring? :puke:
                        Ben zelf wat aan het rondkijken voor wat diepere sound op lage toeren.
                        Vanaf 3000 vind ik het nu al super,maar dan ben je tegenwoordig al
                        vrij “hooligan” achtig.. :engeltje:

                          laatste pot verandert zeer veel! Ik heb de luidste van Cargraphic (staan filmpjes op hun site ook) maar je hebt er met resonantiekamers in ook die iets minder luid zijn. Ik heb sowieso de automatische sturing van de kleppen overbrugd met een aparte sturing, ook van bij Carnewal, wat het handig maakt als ik ‘s nachts thuiskomen en de garage binnenrij of voor op circuit, dan heb ik geen last van de db limiet. Op Mettet ben ik met de kleppen open gemeten en dat gaf 106 maar ik hield altijd iets in aan de muur :mrgreen:

                          Dit is een filmpje van Zolder (niet letten op de eerste minuut, dat was in het begin 😳 )

                          -edit: ze mogen idd wat groter zijn dan origineel, als ik de mijne bekijk ivgl met de originele ben ik best tevreden!-

                            [quote=”René” post=160014]ze zijn idd wat aan de grote kant maar tis nog doenbaar…

                            Voor de mindere doe hetzelvers kun je van Shark en dergelijke ook sierstukken kopen, ik heb mijn uitlaat (andere eindpot) gekocht bij Carnewal en die levert al zo’n speelgoed…
                            [/quote]

                            Groot :coolness: mag iets hebben hé de originele zijn echt wel te klein 😯 en het gat in de bumper moet toch een beetje opgevuld zijn :relaxman:
                            is er een groot verschil in de achter pot :engeltje: origineel maakt hij al :music: genoeg enkel als de klep open gaat 😉

                              ze zijn idd wat aan de grote kant maar tis nog doenbaar…

                              Voor de mindere doe hetzelvers kun je van Shark en dergelijke ook sierstukken kopen, ik heb mijn uitlaat (andere eindpot) gekocht bij Carnewal en die levert al zo’n speelgoed…
                              SAM_6646.jpg

                                image_2014-01-18.jpg
                                Formaat is niet van belang zegt men dan ;-). Knap werk hoor
                                Hierbij foto van onze 2 stofzuigeraansluitingen 😉

                                  Ook de eerste keer dan dat ik win als het om centimeters gaat… 🙄 😳 😆

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.