Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › sigaretten aansteker 911 86
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 8 maanden geleden door
996Cabrio.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Als je een RS wil, zal ik je alvast van je interieur afhelpen…
Kom het zelfs gratis demonteren en ophalen !
Ben je gelijk van die lastige aansteker af 😆
snijbrander ?
lijkt me interessant !
heb ik dan nadien een RS ? 🙂 )
van wegsnijden gesproken : ik ken iemand die bij het monteren van mijn uitlaat ongeveer mijn halve achterbumper heeft weggesneden ! 😉
prettig weekend !
[quote=”Guy911″:1wlisdpu]Zwijgt ! ‘k heb er vandaag mee gereden en hij is er weer uitgevallen ! 🙄 🙄
geen probleem , hij zit nu los, dus een beetje SuperGlue helpt altijd ! 😛
‘t steekt nie zo nauw hé (als ‘t er maar goe UITZIET) , ‘t hoort een beetje bij de auto
bye[/quote]
Guy, Heb je al eens aan een snijbrander gedacht 😆 je brand daar gewoon een stuk uit he 😉
Zwijgt ! ‘k heb er vandaag mee gereden en hij is er weer uitgevallen ! 🙄 🙄
geen probleem , hij zit nu los, dus een beetje SuperGlue helpt altijd ! 😛
‘t steekt nie zo nauw hé (als ‘t er maar goe UITZIET) , ‘t hoort een beetje bij de auto
bye
[quote=”Guy911″:1fewul25]na eventjes gekeken te hebben wat ik allemaal moest wegschroeven ,
heb ik de aansteker in 2 geknipt en er met een hamer ingeramd. 😈ziet er goed uit ! 😛
2 uur is toch teveel van het goeie hoor.
en nu naar ‘t volgende
bye[/quote]
Guy, jij bent echt niet te doen man 😆 😆 😆 . Wie ramd nu met een hamer 😯 zijn aansteker 😕 D
na eventjes gekeken te hebben wat ik allemaal moest wegschroeven ,
heb ik de aansteker in 2 geknipt en er met een hamer ingeramd.Hahahahahahhahaha 😀 D D
nie te doen … 😆 😆 😆
Guy toch …. 😉 😉
Wel opletten dat je geen kortsluiting krijgt met de positive draad die aan je kapotgemepte aansteker hangt en die nu ergens in je dashboard ligt te rammelen !
Zekering zal normaal gezien wel springen maar je zou ook stroomverlies kunnen krijgen…
Ik weet trouwens niet van buiten wat er nog allemaal op die zekering zit.
na eventjes gekeken te hebben wat ik allemaal moest wegschroeven ,
heb ik de aansteker in 2 geknipt en er met een hamer ingeramd. 😈ziet er goed uit ! 😛
2 uur is toch teveel van het goeie hoor.
en nu naar ‘t volgende
bye
Guy,
Je moet inderdaad via de voorklep gaan en daar demonteer je de plaat die achterin zit daarachter vin je een grote zwarte bak die haal je er ook uit, niet vergeten de aansluitingen te lossen 😕 lol: om deze te demonteren. Ik schat zo ongeveer een dikke 2u als je het nog nooit gedaan hebt he 8) .
Luc
Die sticker was maar een grapje, maar was blijkbaar de smiley vergeten 😆
Idd, via de voorklep kan je aan sommige zaken aan, moet ook wel het een en het ander losvijzen naargelang waar je moet zijn.
Succes ermee
ne sticker is ook geen oplossing vind ik
door het proberen uit te halen (met een tang) is alles zodanig geplooid dat ik er niks meer in krijg. ( ja , ‘k ben ne knoeier, ‘k weet het)
ondertussen is er iemand op ‘t nederlands forum die zegt dat dit gemakkelijk is , doch ge moet via de voorklep gaan !
kwestie van weten blijkbaar.vanavond eens proberen
thanks
Misschien oplossen met ne sticker ?
Een dashboard van een 911 demontere is echt niet aan te raden !
Als je echt een zee van tijd en geduld hebt…Kun je er niet gewoon een nieuwe sigarettenaansteker insteken, die knoppen zijn toch groot genoeg om het wat te camoufleren ?
Hoe kunt ge het raden !
‘t is verschirkkelijk momenteel , de passagier zit recht voor zo’n vervormd
gat , ziet er uit als een verwaarloosd geval van 18 jaar oud . 😳heb al onder – boven – in – tussen het dashbord gekeken , niets te vinden
alles is beschermd met platen er ronden in mijn handboek staat ‘t ook nie
toch bedankt !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.