simonisatie

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen simonisatie

• Maker
    Discussie

• cdv
    Deelnemer

hallo iedereen

ik zou graag mijn carrera targa uit 1985 eens simoniseren om krasjes en dergelijke weg te werken.

echter heb ik geen enkel idee welke producten hiervoor goed zijn en dergelijke. en hoe je dit best doet, met welk product was je de auto voordien en dergelijke?

alvast dank

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
      • [quote=”raychem” post=144384]waar kan ik uw foto’s bekijken?
        Ben van Torhout en zou dit ook wel willen leren “detailen”[/quote]

Ik hoop dat het lukt maar via deze link op dit forum zie een recente foto.

Op dit moment was de wagen ongeveer 8 maanden geleden door mij gedetailed.

https://porscheforum.be/forum/14-996/121193-jaja-tis-de-schuld-van-mushroom-mercikes-he#136343

De foto’s van Olivier spreken voor zich! Is een goede detailer hoor!

[quote=”mark986″ post=144388]Olivier heeft mijn auto ook al es gedaan en toen ie binnenging was ie echt wel afgeleefd…..na een paar dagen was het nimeer dezelfde! Als nieuw![/quote]

:up:

@ nicky, what’s in a name? Ik poets graag wagens … 😉

Wim

[quote=”nicky” post=144461]Het vershil is echt te zien, of het nu een detailer of een poetser heeft gedaan.[/quote]

Uw mailbox al eens bekeken. :think:

Het vershil is echt te zien, of het nu een detailer of een poetser heeft gedaan.

Olivier heeft mijn auto ook al es gedaan en toen ie binnenging was ie echt wel afgeleefd…..na een paar dagen was het nimeer dezelfde! Als nieuw!

Wim

[quote=”nicky” post=141742]Dat denk ik ook, want van de garage moet je niet veel verwachten, ze gaan ermee door de carwash en een waxje van 0.0 erop, en betalen maar.[/quote]

Niet iedereen over een kam scheren hè, :what:

waar kan ik uw foto’s bekijken?
                        Ben van Torhout en zou dit ook wel willen leren “detailen”

:happydance: hoi fosseke
                          ik ben van Jabbeke en mijn car is 15 jaar oud. Ik detail zelf mijn wagens. Wens je meer info hierover …. just call me 0475638971.

Als je 8 uur ervoor over hebt want hou hier rekening mee als je het perfect wil.

Ik kan je het aanleren. En ja je moet weten waar je aan begint want bij verkeerde producten ga dwars door je vernis en lak heen.

Bekijk gerust effe mijn fotos.

Grts, speedy

Er loopt een mooie actie bij ons voor wie zijn geliefde Porsche wil laten detailen.
                            Voor meer informatie kan je ons contacteren.

Er loopt een mooie actie bij ons voor wie zijn geliefde Porsche wil laten detailen.
                              Voor meer informatie kan je ons contacteren.

Dat denk ik ook, want van de garage moet je niet veel verwachten, ze gaan ermee door de carwash en een waxje van 0.0 erop, en betalen maar.
                                Nee echt, het verschil is enorm groot als je de wagen door de garage laat doen of door een detailer, en dit geld ook voor nieuwe wagens.

Die ziet er beter dan nieuw uit,
                                  mijn gedacht!

Waar kan ik um brengen … :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.