sinds vanmorgen ben ik racist !!!!

Home Forum Zeverhoekje sinds vanmorgen ben ik racist !!!!

• Maker
    Discussie
  • ik had gedaan met m’n nachtshift en toen ik buitenkwam zag ik dit :

By ironpatje, shot with SLIMLINE X6 at 2008-07-01[/img][/img]
    By ironpatje, shot with SLIMLINE X6 at 2008-07-01[img]

lekker gekrast

😯 😯 😯 [/img]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • dat kraswerkje had nog een positief kantje…..
      ….m’n 914 is nu mooier dan voorheen (vind ik)

maar wat ze deze morgen gedaan hebben:
      gewoon de radioantenne van mijne fiat (allee ja, van m’n vrouwke) afgebroken….
      (jaja, terug na de nacht op de parking van het werk 😕 )
      multipla zal niet (nog 🙄 ) mooier worden met een nieuwe antenne 👿

Hetzelfde is mij overkomen, weliswaar werd er geen “racist” op de heupen van mijn Porsche gekrast, maar hij werd toch flink bewerkt langs beide kanten. Gewoonweg de auto één avondje voor de deur van een Brussels hotel laten staan. Nochthans had ik al een 997 in de buurt gezien met krassen er op. Het is schrijnend. Ik ga er van uit dat het over gefrustreerde losers gaat wiens inkomen nog geen fractie bedraagt van mijn verzekeringspremie. Soit, we zijn geleerd, vanaf nu gaat hij netjes in een parkeergarage. Een uitstapje Brussel kost dus nu d’office 8 Euro.
        TCM

heel erg, Patje.
          mijn buurman heeft hetzelfde meegemaakt met zijn nieuwe wagen van 1 (echt 1) dag oud in Brussel. Hij stond er echt bij te wenen.
          ronduit schandalig. Luc.

😥 😥 😥 😥 😥

[quote=”993S”:dwz1yvmn]Niet te geloven !!!
              Ook meegemaakt in Beringen.
              Niet plezant[/quote]

Beringen ook… 😉

Van zulke laffe streken word ik werkelijk ziek . Ik hoop dat ik nooit van mijn leven passeer wanneer men zoiets doet….
                Mijn innige deelneming, Patje.

[quote=”ironpatje”:13zmfzah]een vlaamse leeuw degoutant ❓ ❓ ❓ [/quote]

Natuurlijk niet 😯 , wel het vandalisme ❗

een vlaamse leeuw degoutant ❓ ❓ ❓

DEGOUTANT 👿 👿 👿

kan hier iemand overweg met photoshop ❓ ❓

ik zou wel eens willen zien hoe een 914 eruitziet in het geel, met een grote zwarte leeuw op de motorkap ❗ ❗

Zinloze actie.
                          Was je geen racist, zou je’t wel worden. Was je’t wel, zou je nog overtuigder geraken….

Ze moeten leren met hun handen van andermans bezit af te blijven 👿

@Seta: Canada schijnt ook zo te zijn.
                          Het lijkt erop alsof het ook niet gaat beteren. Kinderen die weinig of een slechte opvoeding hebben gekregen moeten nu ook kinderen gaan grootbrengen.
                          Meer en meer kinderen groeien écht op met TV series enz enz, waarin ook zéér veel goeie waarden worden meegegeven 🙄
                          Ik heb 1j in Frankrijk (Parijs) gewoond en 8 maand lang elk weekend (vrijdag tot maandag) bij mijn (sinds-kort ex)vriendin in Noorwegen.
                          Voor Frankrijk zou ik België niet direct inruilen, Noorwegen maybe maar ik kon toch niet helemaal overweg met dat megaconformisme.
                          “Als je hier maar 50 mag dan zal dat wel zo bepaald zijn door een expert”
                          Er is een blind vertrouwen in “experts” -van zodra ze als expert zijnde worden opgedragen door media bijvoorbeeld – wat niet met mijn persoonlijkheid (en professionele background) te rijmen viel 🙂

trieste mensen die zoiets doen…

‘t is echt erg aan het worden, het aantal gasten die geen of slechte opvoeding hebben gehad loopt echt de spuigaten uit hé. Geen respect voor niemands spullen meer, geen respect voor omgeving, enz.
                              Ik heb vorige week nog staan twijfelen of ik ‘s morgens in Brussel terug naar huis zou gaan en niet komen werken. Zo verschrikkelijk vuil en stinken, in elk portaal van de winkels, overal vuilnis, urine en braaksel. En zelfs in de Louizalaan waar ze verdorie schoenen van 500euro per stuk en handtassen van 2700euro verkopen (ja van die prijs heb ik in het begin ook staan kijken 😕 ). Dit is ook een teken van geen respect of opvoeding, en als ik naar de laatste 3jaar kijken, het wordt verdorie ieder jaar erger en erger.
                              Ik begin het steeds triestiger te vinden om aan dit België mee te werken (en ik zit bijna aan de bron), ik heb het laatste jaar al zo’n gevoel van: Het werkt tijdelijk niet, so what, wat maakt het verschil uit? Vroeger bleef ik soms tot middernacht omdat ik eiste dat het probleem opgelost was, nu zie ik het nut er niet meer van in…

We moeten dringend terug naar het liedje van de Fikskes hé, de jaren 70, ook de 80 en begin 90er jaren, dat waren pas de droomdecenias. Weinig tot geen zorgen, degelijke opvoedingen, mensen die alles overhadden voor het geluk van hun en andere kinderen, geen last met niets of niemand (of toch maar een zéér klein % dan nu). Harde werkers, weinig profiteurs, veel contacten met familie en buren. Maar ja België heeft afgedaan, het gaat steeds meer en meer bergaf, een echt apenland geworden en de dikke nekken in Brussel zien dat dus niet hé.

Ik wil hier zelfs mijn kinderen niet opvoeden in België, zou ze willen beschermen maar dat zou hier niet meer gaan, het wordt steeds erger en erger.

Waar ik van verschoten ben is Australië, waar mijn nonkel woont (buitenwijk Sidney) en daar kan men nog zonder probleem het huis verlaten en de deur hoeft zelfs niet op slot, vriendelijke buren en wijkgenoten, respect voor iedereen en alles (ook bezittingen van de staat).
                              Waar en wanneer is België het verkeerde pad ingeslagen, ik denk dat het is en blijft de schuld van die verdomde rooi…

Erg…zeer erg !

Niet te geloven !!!
                                  Ook meegemaakt in Beringen.
                                  Niet plezant

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.