Site soms offline

Home Forum Porscheforum mededelingen Site soms offline

• Maker
    Discussie
  • In het kader van enkele aanpassingen en updates is het mogelijk dat het forum de komende dagen af en toe onbereikbaar zal zijn. Uiteraard doe ik mijn uiterste best on de downtime te beperken tot het hoogstnodige, hierdoor is het ook mogelijk dat u live aanpassingen ziet gebeuren aan de website https://www.porscheforum.be en/of het forum op zich.

Indien u niet online kan via https://www.porscheforum.be kan u het proberen met de rechtstreekse link naar https://www.porscheforum.be/New/forum

Bedankt voor het begrip !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
    • ctrl-klik doet het ook dacht ik (lang geleden dat ik nog een windhoos machine had)

[quote=”PatrickB” post=201032]

Op een Windows pc

rechts klikken en kiezen voor ‘openen in nieuw tabblad’.

PB

Wat ook helpt is een onderwerp dat je wil bekijken, te openen in een nieuw tabblad, dan hoef je niet telkens naar de vorige pagina(‘s) te gaan.

Op een Mac doe je dat door ingedrukt te houden als je klik op een linkt.

Op een Windows pc

Wim

Als je dan dit draadje gelezen had weet je ook waarom dit nu zo is.
            Dus daar wordt aan gewerkt, en als je de coockies van de computer eens wist en alle overtollige bestanden opschoont zul je zien dat het forum al zeker de helft sneller is.

Mijn excuses,maar ik wil hier als nieuwkomer niemand tegen het hoofd stoten als ik zeg dat het forum zeer traag werkt en eigenlijk veel tijd vereist om door al de hoofdstukken te geraken……….

Help, zit vast op pagina 4 van recente berichten.
                😉

Even ernstig. Is wel ambetant.

Ik kan ook terug op het forum met internet explorer .
                  De voorbije week was dit onmogelijk en ging enkel via Chrome of Moziila (dewelke ik wel heb maar niet gebruik daar ik IE gewoon ben )

Klopt Luc.
                    Heb ik ook ontdekt 😀
                    Verder zijn de smileys nog steeds veel te groot op Android gsm.

Dat terug gaan naar eerste pagina is nog steeds een probleem maar net iets geprobeerd en het lukt.

– klik op “Log uit” naast je avater bovenaan en je komt terug op de eerste pagina, terug inloggen en klaar. :relaxman:

1. Nog steeds probleem om terug naar de eerste pagina te gaan… Dit op iPad, gewone browser.
                        2. iPhone – tapatalk reeds opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds problemen. Als je naar ‘unread’ gaat moet je per topic steeds nog eens vernieuwen om bij de recentste gegevens te komen.

Gewoon informatief! Respect voor de mannen/vrouwen die dit forum up and running houden.
                        :respekt:

:respekt: :respekt: :respekt: voor het werk!! En al zit het wat tegen in het begin, wat we wel kunnen verwachten want welke nieuwe implementatie is ooit volledig vlekkeloos verlopen??, met wat geduld van onze kant komen we er wel!

:applaus: :applaus: :applaus:

om te voorkomen om buitengegooid te worden wegens te veel off topic posten, even slijmen bij de grote baas 😉

De verschillende OS systemen kunnen een pain in the *ss zijn voor de webdesigners, en vooral internet explorer springt daar boven uit, we zijn nu bezig aan de layout en dergelijke van het nieuwe forum dat we kortelings zullen gaan activeren, en we doen ons best om er te proberen (erg voorzichtig je merkt het al) een foutloze site van te maken voor elke OS.

adblock heb ik er ook opstaan en ben daar zeer blij van.
                              ik zocht vroeger porsche in google en minuten later smijten ze leningaanbiedingen rond de oren.
                              zonder wijf gaat het ook niet eeuuuh wifi ( smart tv, ipad enkele x smartphone enz… in huis maar wel flink beveiligd met paswoorden)
                              zeker geen fb want om te weten wanneer iemand een kakje gaat doen daar ben ik niks mee :bounce:
                              het wordt nog als star trek maar we moeten toch een beetje mee.
                              soms weten we beter niet alles wat ze van ons weten want dan kwamen we de deur niet meer uit 😉 en daar moeten we geen tekeningske van maken 😀

ik heb FF zo ingesteld dat geen cookies noch historiek opgeslagen worden en heb dan idd het nadeel van meermaals te moeten aanmelden.
                                aanvullend AdBlock Plus geïnstalleerd en surf voor bijv. bankzaken nog in een “private window”;
                                webcam afgeplakt op de laptop; geen FB, wifi buiten gesmeten en in huis gewoon terug een paar UTP kabels bij getrokken naar een paar muurcontacten; …

terwijl iedereen met zo’n zaken vrij nonchalant omspringt, ben ik daar extra en mss te voorzichtig geworden. maar veel mensen zijn zich niet bewust van wat ze prijsgeven en hoever dit gaat.

een handige tiener zet in een mum van tijd een oude PC live dit zich gedraagt als een GSM mast of hotspot en scamt je draadloos internetverkeer sneller dan je vrouw van schoenen kan wisselen.

net nog eens iets getest met mijn firefox.
                                  als ik de cookie van pfb verwijder kan ik wel terug naar pagina 1 maar ben dan ook wel vanzelf uitgelogd.
                                  ga terug naar 3 en wil naar 1 en gaat het niet meer tot dat ik weer de cookie verwijder.
                                  ik ka nu wel geschiedenis onthouden gaan uitvinken maar vindt dat dan niet zo handig.
                                  dus ligt het ergens bij jullie in de cookjes doos een fout?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.