Site soms offline

Home Forum Porscheforum mededelingen Site soms offline

• Maker
    Discussie
  • In het kader van enkele aanpassingen en updates is het mogelijk dat het forum de komende dagen af en toe onbereikbaar zal zijn. Uiteraard doe ik mijn uiterste best on de downtime te beperken tot het hoogstnodige, hierdoor is het ook mogelijk dat u live aanpassingen ziet gebeuren aan de website https://www.porscheforum.be en/of het forum op zich.

Indien u niet online kan via https://www.porscheforum.be kan u het proberen met de rechtstreekse link naar https://www.porscheforum.be/New/forum

Bedankt voor het begrip !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
    • nog steeds niet van 2 naar 1 met firefox
      ik kom binnen een weekje nog eens kijken :mrgreen:

op PC ook geen probleem met FireFox als browser

Wim

Ik kan wel terug van pagina’s.
          Heb dus safari op de Mac. 😉

+1

Heb alles nog niet doorgenomen maar kan het ook niet direct vinden 😳 :engeltje: :geek:

Maar ik kan niet van pagina 2 teruggaan naar 1 :sarcastisch

ik ga het nog even herhalen, de look zoals hij nu is, blauw en groen enz… gaat niet blijven, dat is de standaarkleur van de software waarmee we werken…. we zijn nu eerst de databases en dergelijke aan het opkuisen, want na de vorige migratie van de site waren er zeer veel fouten ingeslopen waardoor we niet verder konden met de ontwikkeling van ons forum… eens dit allemaal in orde is zullen jullie merken dat het foruum veel vlotter zal werken er gaandeweg meer functies bij komen en dat de volledige look van de site en het forum zal gemoderniseerd worden… voorlopig dus even door de kleurtjes, kleine lettertypes en occasionele downtime bijten, een beetje geduld oefenen en dan komt er iets heel moois voor in de plaats.

Tapatalk is ook weer actief 😉

Mocht het met Tapatalk niet lukken Lees dan dit !

Misschien een hint; die kleine groene cijfertjes van het aantal nieuwe replys achter een topic zijn onleesbaar. :salut:

:up:

Is dit dan het geschikte moment om te zeggen dat we het niet zouden kunnen zonder jullie? 😳
                      *Takes a bow* :respekt:

PB

+1 :respekt:

:applaus: voor al jullie inspanningen om dit forum draaiend en up-to-date te houden.

+100 !!! :respect2:

Kan bijna niet wachten.

Respect voor al het werk! :respect2: :respect2:

bedankt voor al het werk :respekt: :respekt: :respekt:

We zijn verhuisd naar een nieuwe server die onze mogelijkheden beter zal ondersteunen. Hierdoor zijn enkele instellingen zoals lettertype grootte, kleurinstellingen en emoticons verloren gegaan. Ik heb er echter voor gekozen om het forum zo veel mogelijk online te laten in plaats van het een week plat te gooien om eerst alles aan te passen en dan pas online te gaan… zodat jullie kunnen blijven posten en lezen, dus op termijn en tussen mijn vaste job door kan ik nu weer alles gaan aanpassen en instellen. Maar alles komt goed en zal zelfs beter worden dan het was 😉 nog even geduld…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.