Skylimit 07/11/2015

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Skylimit 07/11/2015

• Maker
    Discussie

• PDS

Zijn er hier nog mensen die vandaag in Zolder zijn en/of rijden ?

Is race promotion night

Ik had zondag tijdens supersunday al met de turbo on track geweest. Ging echt als een speer.
      Enkel de remdruk begon te verminderen.

Gisteren heeft Dorian Kruger van High Performance de remmen tip-top gezet, dus straks eens een uurtje rijden :first:

Misschien tot straks

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • [hide]Ja ikke waarschijnlijk ook, mijn schoonbroer doet dan misschien de shakedown van zijn race-clio.[/hide]

PDS

Als het mooi weer is kom ik den 22 ste naar daar ….. :drink:

Ik ben elke dag als er iets te doen is in Zolder 😉
            Volgende keer kom ik naar je wagen toe!

PDS

[quote=”WimV911″ post=221106]Vorige trackday zag ik een witte P staan met nummerplaat PDS, was jij dat?

Ben naar de racepromotion night geweest en was flink uitgelopen :censored:[/quote]

Ja dat was ik ! Ik was er zondag tijden de supercar sunday ! En dan uiteraard ook met race promotion night :up:

[quote=”PDS” post=220978]Zijn er hier nog mensen die vandaag in Zolder zijn en/of rijden ?[/quote]

Wij waren daar rond een uur of 8 in de avond.

Dit was de eerste stop van onze nachtrit .. die in Heusden (NL) starte .. en uiteindelijk eindigde in Opitter (B).

De equipes die op tijd (of binnen hun tijd reden) hadden 45 minuten (of meer) om van het race-geweld te genieten … daarna moest er helaas weer verder gepuzzled en gereden worden :driver:

Geen idee of iemand de NL Porsches heeft zien staan – naast de OTO-bar …

Vorige trackday zag ik een witte P staan met nummerplaat PDS, was jij dat?

Ben naar de racepromotion night geweest en was flink uitgelopen :censored:

spijtig dat ik niet heb kunnen mee gaan, andere verplichtingen

en hoe ging de turbo nu ?

XXX

Geniet ervan makker, ik ga zo dadelijk ‘t vliegtuig nemen (turbo snelheid) richting La Dolce Via :engeltje:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.