Slaapwel

• Maker
    Discussie
  • Je hebt het verdiend, je hebt mij weer geen enkel moment in de steek gelaten, de anderen laten omkijken als ik met jouw door de straten flaneerde, wetende dat je toch de mooiste bent voor mij, niets kan jouw vervangen door het hedendaags PK geweld, geweld dat jij ook hebt, al is het op een zachtere, meer geciviliseerde manier. Een manier waar veel hedendaags geweld een voorbeeld aan kan nemen.
    Ook op de jaarlijkse keuring heb je het schitterend gedaan, niets dan lof.

Nog een laatste was- en poetsbeurt en je mag aan je welverdiende winterslaap beginnen.

Tot volgend jaar, mijn liefste. *luv *luv

:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

20131030_202237.jpg
    :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Thx Peter, maar om het schoepenwiel zo blinkend te krijgens als bij jou zal ik nog ettelijke uurtjes ellebogenwerk nodig hebben vrees ik. 😆

@ Targa 84, veel geduld, poetslappen, bumperrenewer voor het plaktiek, schuurpapier van grof naar fijn voor het schoepenwiel en behuizing.

0
      XXX

Ziet er netjes uit Dirk :up:

0

prachtig dirk
          en waarmee heb je de motor zo mooi gekregen
          :drink:

0

Na het grote onderhoud, nog wat poetswerk gedaan.
            Is nog niet perfect , maar met dit resultaat ben ik voorlopig content :popcorn:

013.JPG

0

‘t Was onverwacht mooi weer vandaag, Kerstmis en dus vrije dag ……….
              toertochtje gemaakt 😀
              Ineens de auto kunnen beoordelen na de grote service beurt.
              Ongelofelijk wat het vervangen van het ganse ontstekingssysteem geeft.
              Motor loopt veel mooier rond, pakt beter op en is stiller :happydance:

0

dirk en iedereen
                fijne kerstdagen en gezond 2014 toe gewenst
                en op naar de lente dan maar
                kunnen we de motoren weer rustig warm draaien
                en daarna weer laten brullen
                tot op een rit voorjaar
                mvg harry :drink:

0

Zo, groot motor onderhoud afgerond.
                  Heb meteen maar heel de ontstekings santaboetiek vervangen :engeltje:
                  Zonet ff gestart , draait als een naaimachientje.

Nu nog wat kleine aandachtspuntjes en laat de lente maar komen :relaxman:

Aan allen ondertussen een Zalig Kerstmis 😀

0

het verre Californië….Spanje is al goed genoeg :happydance:

0

We hebben geen ziekte!

Het zijn de anderen die een afwijking vertonen! ruzie

0

Heb dezelfde ziekte… :mrgreen:
                        G
                        Chiepe

0
                        XXX

Ah, den Dirk heeft een takenlijstje gemaakt 😀
                          Flink schuren en polieren hé op dat schoepenwieltje, succes ! :respekt:

0

Vandaag naar de technische keuring geweest, blanco attest :drink:
                            Tijd voor een klein winterslaapje en een gezondheidskuur.

To Do List:

– Schuifdakje repareren(met dank voor de tips van Wim, weet ik tenminste waar te beginnen) :up:
                            – Olie, alle filters, bougies en delcokap met rotor vervangen
                            – twee drukcontacten aan de remservo vervangen (moet te hard op het rempedaal drukken om de remlichen te activeren.
                            – nieuwe bevestiginsrubbertjes van de ruitensproeierpomp
                            – linker buitenspiegelbevestiging staat wat los, binnendraad uitgesleten 😳 Heb al een nieuwe (occasie) buitenschelp met onbeschadigde draad liggen, maar moet ik nog laten spuiten.

En als ik daarna nog de tijd en de goesting vind: behuizing en schoepenwiel polieren :engeltje:

Daarna zou ie weer tip top moeten zijn voor een volgend seizoen :driver: :driver: :driver:

0

denk dat ik ga verhuizen naar california
                              ga je mee
                              :drink: :drink:[/quote]

Hmmmm, dat is me te drastisch.
                              Trouwens als de zon elke dag schijnt en je dus alle dagen kan rijden is de spanning er ook af :coolness:
                              Anderzijds, een ganse winter op stal laten kan ik ook niet.
                              Na een week, max 2 , begint het: de kriebels : :driver:

0

[quote=”dirk l” post=147643]*porsche lijdt aan slapeloosheid 😯
                                Heb hem dan maar eens uitgelaten voor een toerke van 150 km.
                                Het heeft ons beiden goed gedaan :relaxman:[/quote]

ja dirk en we blijven er van genieten
                                denk dat ik ga verhuizen naar california
                                ga je mee
                                :drink: :drink:

0

*porsche lijdt aan slapeloosheid 😯
                                  Heb hem dan maar eens uitgelaten voor een toerke van 150 km.
                                  Het heeft ons beiden goed gedaan :relaxman:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.