Slaapwel

• Maker
    Discussie
  • Je hebt het verdiend, je hebt mij weer geen enkel moment in de steek gelaten, de anderen laten omkijken als ik met jouw door de straten flaneerde, wetende dat je toch de mooiste bent voor mij, niets kan jouw vervangen door het hedendaags PK geweld, geweld dat jij ook hebt, al is het op een zachtere, meer geciviliseerde manier. Een manier waar veel hedendaags geweld een voorbeeld aan kan nemen.
    Ook op de jaarlijkse keuring heb je het schitterend gedaan, niets dan lof.

Nog een laatste was- en poetsbeurt en je mag aan je welverdiende winterslaap beginnen.

Tot volgend jaar, mijn liefste. *luv *luv

:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

20131030_202237.jpg
    :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Ik wil er nog iedere dag van genieten.
      Gebruik hem dagelijks.
      Ook bij regen en slecht weer.
      Alleen als de “pekelwagen” komt dan mag hij sorry zij even rusten.
      Iedere dag rijden is een feestdag dus die komen er zoveel als het kan.
      Als ik straks oud en versleten ben wil ik niet moeten zeggen:
      10 jaar een P gehad maar 5 jaar mee gereden.

Die van mij moet ik nog reanimeren, is al heel lang aan het slapen. 😆

Die van mij zijn ook aan het slapen

[quote=”Chineeske” post=147488]Ja , een *porsche zou de perfecte vrouw kunnen zijn ……[/quote]

opletten als je vrouwen en auto’s door elkaar gaat halen ❗

Wim

Zit veel waarheid in. :happy:

[quote=”Chineeske” post=147488]Ja , een *porsche zou de perfecte vrouw kunnen zijn, behoudens hij niet kan koken, wassen, strijken en poetsen hé , en euh oppassen als den uitlaat nog heet is ……[/quote]

Dit is wat ik kreeg van mijn vrouw toen ik de nieuwe P ging halen in de garage :happydance:

Attachments:
                • image_2013-11-01-3.jpg

Hier ook in winterslaap, hoes van Porsche is perfect dampdoorlatend. Dakje eronder open

Attachments:
                  • image_2013-11-01-2.jpg

Ja , een *porsche zou de perfecte vrouw kunnen zijn, behoudens hij niet kan koken, wassen, strijken en poetsen hé , en euh oppassen als den uitlaat nog heet is ……

Wim

Als je een goede hebt zijn deze vocht regulerend. 😉

Heb je onder dat deken geen kans op roestvorming omdat dat in de winter vochtig word zelfs in een garage??

Er komen dus toch geen winterbanden op …. 😉

Zakdoeken ajb …! :drink: :mrgreen:

XXX

De schoonste van allemaal, nen Targa 😆
                              Mooi geschreven, we kijken al uit naar de eerste zonnestralen van 2014.
                              Alhoewel 2013 voor mij nog niet is afgesloten :driver:

Nu maakt ge me benieuwd , “WAT HEBT GE DAAR ONDER DAT DEKEN ZITTEN” ????? :coolness:

prachtig verhaal, echte liefde, zo hoort het ook voor een echte P-lover :happydance:

zijn er hier eigenlijk veel vrouwen die een *porsche hebben? Zij zullen het niet zo graag lezen :respekt: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.