Slecht schakelende 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Slecht schakelende 997

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Ive.
  • Maker
    Discussie
  • Beste porsche vrienden…
    Ben vandaag met onze 997 gaan rijden en na enkele km gaf hij iets aan op het dashboard van tiptronic en daarna motor diagnose werkstat!?
    Hij schakelde ook slechter en slechter (automaat) en toen we Thuis kwamen zagen we een plasje olie waar onze 997 heeft gestaan?
    Iemand ervaring mee?!
    Olie van de versnellingsbak?
    Wat zou het kunnen zijn en wat kunnen we doen?

Groetjes

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Ive

zeker geen meter meer mee rijden. Ik zou hem zelfs niet meer durven starten.
      Persoonlijk zou ik er onder gaan kijken en mss zelf eens de bescherm bodemplaten los maken in de hoop zelf al een oorzaak van het olieplasje te vinden.
      Het kan een kleinigheid zijn, maar mss eentje met zeer grote gevolgen :wtf:

+ 1 :bounce:

Wegbijstand opbellen en laten afslepen naar je garage. Zoals deepee zegt, foutcodes uitlezen.
          Als je effectief iets mechanisch ondervind, zou ik er niet meer met rijden om extra schade te vermijden

eerst foutcodes uit (laten) lezen …
            kan op diverse plaatsen zitten en uitwerken op de tiptr

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.