slechte pils met goede reclame

Home Forum Zeverhoekje slechte pils met goede reclame

• Maker
    Discussie
  • :drink:

Attachments:
    • 20131103_112327.jpg
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • :drink: :drink: :drink:

[quote=”RODONDO” post=147629]Wat smaakt er beter na enkele uurtjes sleutelen aan bv een Porsche ? Inderdaad: een frisse pint. :drink:[/quote]

Zo zie ik ook deze reclame, na een dagje sleutelen en eventueel test ritje een lekker pintje. Euh toch niks mis mee 🙄

Wim

Mannen, laat het ons gezellig houden.

En als ik de reclame zo zie, stamt deze al uit de 70er jaren.

Is het zelfde als sigaretten reclame, mag ook niet meer, en zou deze Porsche reclame van deze tijd zijn, was die ook niet op de markt gekomen en verboden.

En in die jaren nam men het nog niet zo nauw met rijden en drank. 💡

Voor de rest toffe plaat.

PB

Zullen we dan maar gelijk elke man castreren? Want stel dat er zo eentje op je kind kruipt! :think:

Moderator, graag slotje *slotje
              Dit is toch zeverhoekje dacht ik en niet moraalridder rubriek

[quote=”f911fun” post=147634]ruzie we gaan van een fun item op een fijn forum toch geen zwarte piet verhaal starten[/quote]

neen hoor, iedereen speelt liever Sinterklaas hè.
                tot een dronkaard jouw eigen kind, vrouw, (groot)ouder op straat dood rijdt. eerder dan dat worden er ook hier op het forum geen zwarte pieten uitgedeeld.

ik hoop werkelijk dat jullie allemaal van een dergelijk drama gespaard mogen blijven en me verder kunnen weglachen als moraalridder :salut:

Laat maar weten wanneer we er enen gaan pakken hé :drink:

Krijg al dorst van het lezen van deze pagina ! :mrgreen: Santé hé :drink:

ruzie we gaan van een fun item op een fijn forum toch geen zwarte piet verhaal starten
                      [quote=”deepee” post=147617]over de kwaliteit van de pils oordeel ik niet, maar de reclame is :ass:
                      alcoholische dranken laten aanprijzen door een racepiloot met een *porsche op de achtergrond.
                      laten we consequent zijn want als een bestuurder met wat teveel op iemand van de weg maait, dan roepen we allemaal de lelijkste dingen.[/quote]

:coolness:

Wat smaakt er beter na enkele uurtjes sleutelen aan bv een Porsche ? Inderdaad: een frisse pint. :drink:

over de kwaliteit van de pils oordeel ik niet, maar de reclame is :ass:
                            alcoholische dranken laten aanprijzen door een racepiloot met een *porsche op de achtergrond.
                            laten we consequent zijn want als een bestuurder met wat teveel op iemand van de weg maait, dan roepen we allemaal de lelijkste dingen.

:drink: zalig

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.