Sleutel

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ben ik dom geweest ❓ ❓ ❓ ❓
      Mijn tweede sleutel die ik bij de wagen kreeg was nogal “gehavend” en bij mekaar geplakt met plakband, dus oogde helemaal niet zo… ❗
      Dus ik zag een nieuwe sleutel (enkel buitenzijde) op e-bay en dacht die bestel ik en verwissel enkel het binnenwerk, dus printplaatje met batterijtje, zo gezegd zo gedaan…..
      Vandaag test ik deze sleutel maar noppes, zie enkel een melding “key 2” op de klok maar hoor geen “klik” en de wagen start niet met deze sleutel…, zelfs het contact springt niet op.. :bounce:
      Wat heb ik over het hoofd gezien ❓ ❓ zou de sleuten opnieuw geprogrammeerd moeten omdat het batterijtje van de sleutel even is losgekomen of losgekoppeld? of wat heb ik verkeerd gedaan? iemand enige ervaring hiermee ??
      Stefan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • [quote=”Indy Red” post=233452]Respect Deepee :respect2:
        Onmiddellijk juiste link en iedereen weeral wat centjes uitgespaard.
        Dit forum is idd wel een goeie tool.[/quote]

Is hier geen award voor om zo een kerel die alles weet te bedanken?? vind hem wel een serieuze meerwaarde hier op ‘t forum, hij weet overal een antwoord op :respect2: :respect2:

Respect Deepee :respect2:
          Onmiddellijk juiste link en iedereen weeral wat centjes uitgespaard.
          Dit forum is idd wel een goeie tool.

verdorie das goedkoop, ik het nog het driedubbele betaald over een dikke maand 😯 😯

ook daar dient dit forum uiteindelijk toch voor :up:

maar blijkbaar werkt de forumsoftware niet meer om een item van iebeej te posten ??

klik op de afbeelding om de website te openen
              [url=http://www.ebay.de/itm/Porsche-911-Turbo-3-Tasten-Schlussel-Autoschlussel-Gehause-Fernbedienung-Ersatz-/381427124883?hash=item58ced40a93:g:X08AAOSwFnFWETrm]

En dat voor slechts € 30 via duitse eBay.

http://www.ebay.de/itm/381427124883

Na slechts 2 dagen nieuwe sleutel al binnen. Net omgebouwd volgens de duidelijke tutorial van Deepee. En alles functioneert prima nu!
                  :drink: :driver:

“Yes, we can”

DEEPEE 4 PRESIDENT!!! :respekt: :respekt: :respekt:

bedankt voor de tip ! will keep you posted

is een makkie Indy, heb het pas ook gedaan, maar vergeet niet de “chip” ook om te zetten, want dat was ik de eerste keer vergeten te doen, kwam ik achter toen de sleutel geen connectie maakte met de wagen, en niet startte… :bounce: :bounce:
                          Ikke snel oude sleutel uit de vuilbak gaan halen om dat “chipke” er uit te peuteren en om te plaatsen, toen was dat weer dik in orde… :up: :up:

Ga Deepee zijn advies en expertise weldra ook kunnen gebruiken. Zopas voor € 30,80 nieuwe sleutel gekocht bij Duitse eBay verkoper. Volgende week proberen over te bouwen dan.

[quote=”youyou” post=229260]voor die pint ga je toch achteraan de lijn moeten gaan staan vrees ik :D[/quote]

Oei ❗ ❗ er zijn hier nog beloftes gemaakt precies :happy: die gaat met de taxi terug naar huis dan :driver: :driver: :drink: :drink:

voor die pint ga je toch achteraan de lijn moeten gaan staan vrees ik 😀

:applaus: voor deepee
                                  :drink: :happydance:

[quote=”dirk l” post=229244]Toch weeral DEEPEE die de oplossingen aanreikt :up:

Wij hebben hier al ( zéér terecht overigens) een forumgoeroe , ik stel voor dat we DEEPEE ook voordragen voor die titel :first:[/quote]

Ben niet lang lid hier, maar al vééééél bijgeleerd hier, en sluit mij hier bij aan Dirk :up: :up: :up: :up: sjapooo Deepee :up: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.