sleutel 911 1988

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht sleutel 911 1988

• Maker
    Discussie
  • Ik zou graag een extra sleutel laten bijmaken voor men 911 van 1988, eentje met verlichtingslampje en logo, waar vind ik zo nog eentje?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Porsche verkoopt de blanko sleutel elementen niet meer.
      Je moet nu het chassis nr doorgeven en je krijgt een reeds geslepen sleutel.

J

Als je hem laat zelf laat slijpen dan heb je een kopie van een versleten origineel.
        Meestal is dit geen probleem omdat de meeste cilinders van de startsloten al wat oud zijn en wat speling hebben.
        Maar soms werkt een kopie van je resterende sleutel gewoon niet.

Bij de OPC maken ze terug een originele sleutel zoals die nieuw bij je wagen geleverd werd. Ze doen dit aan de hand van je chassisnummer. Wel wat duurder dan ebay natuurlijk.
        Ik betaalde een aantal jaren geleden iets van een 60€ bij verellen in geel

Bedankt mannen voor de tips :hail:

ik kocht hem ook op e-bay en liet hem slijpen om de hoek.

Haalde het gewoon bij OPC, geen gedoe.

Als je de oorspronkelijke sleutel hebt met een noodhandvatje eraan, doe je dat eraf en je schuift het achtereind in de mooie sleutelhouder. Klik. Niet doen zoals ik en de sleutelhouder openplooien om de sleutel erin te leggen. Het binnenste ziet er knap uit en is een leuke 3D puzzle, maar onnodig. :sarcastisch

XXX

Heb de mijne op e-bay gekocht en laten slijpen bij de slotenmaker. Lukte netjes 😀

Sleutel kan je bij *porsche bestellen zwart gedeelte met lampje bij 911desing zie hier de koppelinghttp://www.design911.co.uk/pages/productList.aspx?search=Key :salut:

Het zijn hier precies lege antwoorden :think:

Hier ook: Oeps, krijg de link niet gecopiërd ?
                      Zie Van Kessel Sportscars.

Bij elke OPC .

Het lukt me niet om de URL te kopieëren, maar zie Van Kessel . :salut:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.