Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › sleutel P 911
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door bladerunner.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”patrickvb” post=89398]Vraagje voor wie al nieuwe sleutelkop heeft geplaatst: transpondertje overplaatsen, gaat dat eenvoudig?
Het gedeelte waar de sleutel zelf geklemd zit, hoe open je dat best?
Bedankt![/quote]DeePee heeft dat voor mij gedaan. Ik ben best wel handig maar als ik zag hoe het moest gebeuren ben ik blij dat ik het niet zelf moest doen. Was niet eenvoudig. 🙁
Vraagje voor wie al nieuwe sleutelkop heeft geplaatst: transpondertje overplaatsen, gaat dat eenvoudig?
Het gedeelte waar de sleutel zelf geklemd zit, hoe open je dat best?
Bedankt![quote=”moosegrande” post=89123]de prijs vond ik redelijk meevallen en qua service van deepee helemaal top[/quote]
Had pm gestuurd aan deepee, maar jammer genoeg (nog) geen reactie gekregen. Vandaar dus bestelling geplaatst bij Joma.Heb voor mijn oude Porsche de sleutelkop en een blanco sleutel via e-bay op de kop getikt. Laten slijpen en prima reservesleutel. Durf mijn originele niet stukmaken ook al heb ik een reservekop liggen. Komt er nog wel eens van.
Ik moest wel de deur niet uit voor mijn aankoop en mijn logo zit er nog steeds op. :sleep:
Werkt prima en onderdelen zaten in de originele Porsche zakjes met nummers en al. Dus wreed content. 😀hallo iedereen
ik heb nog geen problemen gehad met mijn sleutelhouder en de prijs vond ik redelijk meevallen en qua service van deepee helemaal top
dus mij hoor je niet klagen…groeten
kristofZal jammer genoeg niet lukken, aan de achterkant ontbreekt de drukknop voor het lichtje.
Toch bedankt voor de tip. Ondertussen antwoord gekregen van Joma Parts en daar besteld.En niet te vergeten een lampje (led ), Ja is inderdaad een absurde prijs . Tip haal het logo er af ,haal daar de lijm af en kleef het er opnieuw op met contactlijm 😆 heb ik ook gedaan en dit werkt tot nu toe .succes
Heb antwoord gekregen van CM: kost ong. 29 EUR + BTW.
Ik wil zeker een andere sleutelhouder, maar die prijs is toch wat overdreven, zeker als ik de reacties hier lees. Uiteindelijk gaat het over een stukske plastic met een batterijtje in.ik vrees dat de kwaliteit van veel van hun dingen niet meer is wat ze geweest is. Heb na lang wachten eindelijk de zonnebril gekregen van Porsche Design, maar amaai, wat een gammel, broos ding is dat?? 👿 En dat voor die prijs!? :puke:
Heb juist het zelfde gehad met zo een sleutelhouder die ik bij CM besteld had ,3 weken nadien was het logotje ook verdwenen !De kwaliteit van de lijm trekt op niet veel hoor . :puke:
Deepee heeft voor mij zo’n sleutelhouder besteld en ineengestoken, wat helemaal niet simpel was, waarvoor zeer hartelijk dank. :first:
Echter na een paar weken was ik het logo dat op de houder geplakt is al verloren. Of, ik heb pech gehad, of de kwaliteit is toch niet van dat.
Opgelet, DeePee kan hier absoluut niets aan doen. :drink:
Ik ben ook op zoek naar zo’n nieuwe sleutelhouder.
@ Deepee, nog in de business?da’s idd de normale prijs. dus incl btw en verzendkosten ga je d’er niet rijk van worden 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.