Sleutel

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ben ik dom geweest ❓ ❓ ❓ ❓
      Mijn tweede sleutel die ik bij de wagen kreeg was nogal “gehavend” en bij mekaar geplakt met plakband, dus oogde helemaal niet zo… ❗
      Dus ik zag een nieuwe sleutel (enkel buitenzijde) op e-bay en dacht die bestel ik en verwissel enkel het binnenwerk, dus printplaatje met batterijtje, zo gezegd zo gedaan…..
      Vandaag test ik deze sleutel maar noppes, zie enkel een melding “key 2” op de klok maar hoor geen “klik” en de wagen start niet met deze sleutel…, zelfs het contact springt niet op.. :bounce:
      Wat heb ik over het hoofd gezien ❓ ❓ zou de sleuten opnieuw geprogrammeerd moeten omdat het batterijtje van de sleutel even is losgekomen of losgekoppeld? of wat heb ik verkeerd gedaan? iemand enige ervaring hiermee ??
      Stefan

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
      • Toch weeral DEEPEE die de oplossingen aanreikt :up:

Wij hebben hier al ( zéér terecht overigens) een forumgoeroe , ik stel voor dat we DEEPEE ook voordragen voor die titel :first:

Verdorie Deepee jij bent de beste :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:
          Ik had de transponder over het hoofd gezien, je ziet ‘m ook nauwelijks zitten :bounce:
          Transponder omgezet en klaar is kees, ik heb terug contact :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Deepee jij hebt een DIKKE pint verdiend als w mekaar eens tegenkomen op een bijeenkomst, das beloofd :respekt: :respekt:

Waar een forum toch weeral goed voor is hé :happydance: :happydance: :happydance:

wss heb je de electronica niet compleet getransplanteerd ofwel de transponder beschadigd bij het overzetten;
            heb je wat aan deze tutorial?

ik volg vol belangstelling met je mee :bounce: :bounce:

dit topic wil ik volgen, vrees er eigenlijk voor dat hij weer zal moeten geprogrammeerd worden

klopt, werkte 100%, maar was aan mekaar geplakt en zag niet uit, dacht even het binnenwerk te verwisselen en zo een nieuwe toonbare sleutel te hebben, maar dat gaat mij hier weeral deftig tegen mijn ……. :coolness:

dus de gehavende 2de sleutel werkte voordien 100%?

batterij heeft contact, want ik kan de auto openen en sluiten, en de koffer vooraan openen, de wagen herkend ook de sleutel want als ik ‘m insteek komt er “key 2” op het dash, maar als ik draai met de sleutel komt het contact niet op en hij start niet :bounce:

Alles steekt in de sleutel waar het moet steken, ik heb het goed gecontroleerd vooraleer ik alles demonteerde uit de oude sleutel… :bounce: :bounce:

Batterijtje nog goed contact?
                        Ben onlangs aan mijn lanyard blijven hangen en de sleutel was helemaal uit elkaar.
                        Alles terug in elkaar gestoken en dat werkte tocht terug….
                        Vergelijk eens met je andere sleutel of alles hetzelfde zit.

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.