sleutelhouder porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen sleutelhouder porsche

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • Aja ? ik dacht dat we leven om te werken, en zo heb ik het thuis altijd gezien. Maar op zondag werk ik wel niet en in de zomer zit ik op zaterdag bij mooi weer al om 15u op het water.

Luc

tleven is meer dan werken alleen

hoor ze hier bezig de gargage houders onderéén
          seg vergeet wel niet te genieten van te rijden met jullie porsche he anders kunde zo blijven werken als jullie tegen iedereen zo zegt kom maar af

Omdat je dan teveel werk hebt 😆 😆 😆

[quote=”911-lover”:das1t20s]HAHAHAHAHA

Ik denk dat als ze telkens zoveel werk meebrengen dat je het niet erg zou vinden en gewoon je openingstijden een beetje zou verschuiven 😉 [/quote]

Ja dat kan wel zijn Koen maar dan zal ik extra personeel moeten aanwerven en waar ga ik die ergens vinden ?? met Porsche ervaring ??
              ze lopen niet zo maar op straat hoor.

HAHAHAHAHA

Ik denk dat als ze telkens zoveel werk meebrengen dat je het niet erg zou vinden en gewoon je openingstijden een beetje zou verschuiven 😉

[quote=”911-lover”:1etaemce]Zelfs ‘s avonds zeer laat niet hé 😉 😆 [/quote]

Koen maar ze moet niet allemaal komen om 23 u hé anders kan ik beter mijn bed hier opstellen en dan kan ik 24/24 en 7op7 beginnen werken 😆

Zelfs ‘s avonds zeer laat niet hé 😉 😆

[quote=”Geert”:26zwtm94]Perfect, dan kan ik ineens eens langskomen met de P 🙂 ) [/quote]

Geen probleem ik ben er altijd, en tegen een gesprek met een Porsche eigenaar zeg ik nooit nee.

Perfect, dan kan ik ineens eens langskomen met de P 🙂 )

Geen probleem ik hou deze aan kant

Luc,

die lederen porsche sleutelhanger had ik graag gehad. Is het mogelijk om die even opzij te leggen ( tot na de feestadagen? )vroeger kan ik er anders niet geraken.
                            Alvast bedankt,Geert.

😆

Ik heb nog eentje voor u laten liggen eh stefke bij de Luc 😉

[quote=”carrera 3.0″:kizlcove][quote=”RSR”:kizlcove][quote=”stefx911″:kizlcove]zo te zien zijjn we nog maar met twee die er voor gaan langskomen hé Luc 😉 Tenij de Frederic er 2 moet hebben 😥

First come first serve 😆 [/quote]

Ze hebben er vandaag al 2 komen kopen, maar geen probleem ik leg deze wel aan kant voor jullie. 😉 [/quote]

Nee Luc, verkoop ze per opbod : Hoogste bieder wint ! 😀 D

Heb je nog zo van die leuke hebbedingetjes ❓ [/quote]

Ja ik heb nog 2 sleutelhangers van zwart leder met een porsche logo op en 1 remschijf sleutelhanger van porsche. Dat is alles dat ik nog heb liggen, ja dit verkoopt nu goed voor het moment met die dagen.

Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.