sleutelhouder porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen sleutelhouder porsche

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • [quote=”RSR”:3k6whush][quote=”stefx911″:3k6whush]zo te zien zijjn we nog maar met twee die er voor gaan langskomen hé Luc 😉 Tenij de Frederic er 2 moet hebben 😥

First come first serve 😆 [/quote]

Ze hebben er vandaag al 2 komen kopen, maar geen probleem ik leg deze wel aan kant voor jullie. 😉 [/quote]

Nee Luc, verkoop ze per opbod : Hoogste bieder wint ! 😀 D

Heb je nog zo van die leuke hebbedingetjes ❓

Thx !

[quote=”stefx911″:3o7bqakm]zo te zien zijjn we nog maar met twee die er voor gaan langskomen hé Luc 😉 Tenij de Frederic er 2 moet hebben 😥

First come first serve 😆 [/quote]

Ze hebben er vandaag al 2 komen kopen, maar geen probleem ik leg deze wel aan kant voor jullie. 😉

zo te zien zijjn we nog maar met twee die er voor gaan langskomen hé Luc 😉 Tenij de Frederic er 2 moet hebben 😥

First come first serve 😆

Beste vrienden ik heb er wel maar 2 stuks niet meer in stok en dit jaar kan ik niets meer bestellen.

Luc

en mij kunt ge waarschijnlijk woensdag in de namiddag verwachten Luc…

[quote=”Frederic_911″:3vcwgbbq][quote=”RSR”:3vcwgbbq]15[/quote]

mag ik daar dinsdag in de namiddag achter komen?[/quote]

Ja dat mag je zeker, normaal kost deze 16.65 euro en voor het forum trek ik daar 10% af en dan kom ik op 15 euro

[quote=”RSR”:2c4i1uk8]15[/quote]

mag ik daar dinsdag in de namiddag achter komen?

15

[quote=”RSR”:19xthu4e]Gaat niet, vergeet het, we spreken hier over ori. onderdelen hé. Of ge moet alles eens onder een pers duwen en dan ja 😆 😆 😆 [/quote]

mja, dan maar zonder AB erin. Wat kost da lucske?

Gaat niet, vergeet het, we spreken hier over ori. onderdelen hé. Of ge moet alles eens onder een pers duwen en dan ja 😆 😆 😆

Ik denk niet dat je dat er in krijgt … of je zou wel héél hard moeten duwen om het geheel terug dicht te krijgen … 😮

Daar vrees ik voor.
                              Zo dik zijn die nu ook weer niet .
                              Ze zitten echt vol met het lampje , batterijtje en stukje van je sleutel hoor 😉
                              Tenminste die van mij toch

[quote=”RSR”:394luo1l]:lol: 😆 😆 ik heb die ook wel 😉 [/quote]

wat kost dat ongeveer Luc? Kan ik daar ook het binnenste van een AB van alarm inkrijgen? Bij sonar doen we dat, inbouwen van de sleutel in de behuizing van een afstandsbediening van t alarm ❓

😆 😆 😆 ik heb die ook wel 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.