sleutelhouder porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen sleutelhouder porsche

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
    • 😀 D D D D

😆 sleutelhangers dacht ik zo … 😆 😆

[quote=”Pascal”:llid507a]Walter Symons heeft die denk ik wel liggen (met verlichting erin). Ik kocht er vorig jaar eentje bij hem en mijn sleutel kon er zonder probleem in. Prijs weet ik niet meer … http://www.porsche-a-parts.com/ Groetjes, Pascal[/quote]

Mmmm Pascal ?? Wat heeft de walter meer dan ik ?

Ik heb dit ook liggen zelf de houder en de sleutel. Kom maar gerust eens langs.

Walter Symons heeft die denk ik wel liggen (met verlichting erin). Ik kocht er vorig jaar eentje bij hem en mijn sleutel kon er zonder probleem in. Prijs weet ik niet meer … http://www.porsche-a-parts.com/ Groetjes, Pascal

Je kan je eigen sleutel zelf aanpassen.
                Ik heb dat destijds ook gedaan met die van mijn elver , en dat ging perfect.
                Een klein beetje handigheid is voldoende 😉

Ik heb een tweede sleutel laten maken met die sleutelhouder die je toont. Heeft me in Drogenbos nog geen 30 euro gekost. Daarvoor kan je toch niet sukkelen via internet.

Ik denk dat je de originele sleutel die je nu hebt NIET kunt inbouwen in zo’n houder.

Je zult een speciale sleutel moeten aankopen (en laten slijpen) die geschikt is voor deze houder. 🙁

Ik dacht eens gezien te hebben dat zo’n volledig setje (sleutel + houder)ong 30 euro kost.

Bij Porsche zelf kun je deze toch ook kopen ? In Drogenbos hebben ze die zeker ! 😀

S2

Waarom koop je hem niet via ebay?

Ze gaan wel meestal 15 Euro (+ 5 Euro verzending).

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.