Sleutels 928 laten bijmaken

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Sleutels 928 laten bijmaken

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

Weinigen is het gegeven een 928 sleutel bij te maken
      Na veel zoeken en proberen, hebben ze mij kunnen verder helpen bij
      (sleutel zonder transponder)

Slotencentrale
      Adegemstraat 45,
      2800 Mechelen

Prijs per sleutel is wel stevig: 50 euro

Maar zowel slijpmateriaal als sleutel is zeer specifiek
      Wel code nodig (opvragen bij OPC op basis van VIN)

Als je met de 928 ter plaatse gaat, mag je hem eerst nog testen ook :up:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • ASI

Verschillende mensen van de Franse 928 club hebben HIER een sleutel laten bijmaken.
        Ze zijn allemaal zéér tevreden van de ontvangen sleutel!
        Zelf heb ik het nog niet gedaan.

wordt geslepen in 4 facetten

Klopt, 964 is simpel, maar als ze daar dus al niet in slagen…
            Wat is er bijzonder aan een 928 sleutel ? Staan ook gewoon op ebay voor 15€

Sleutel van 964 kan elke sleutelmaker bijmaken
              928 is heel wat anders
              Soit, ik was goed gesteld, dus geef de referentie door aan andere 928 gebruikers

Ik heb nochtans negatieve ervaring met de slotencentrale in Mechelen,

sleutel van mijn 964 laten bij maken, paste van geen kanten,( de originele porsche sleutel was wel erg versleten)
                gewoon moeten betalen en verder gestuurd …

Daarna naar volgende geweest in Mechelen;

Winkel
                S & S bvba
                Hoogstraat 12
                2800 Mechelen

Die heeft aan de hand van mijn orig 964 sleutel een aantal mogelijke combinaties opgeschreven, om zo terug tot de originele vorm te komen en de 2de dat hij gemaakt heeft past prima… voor 20€ gesteld… Tenminste iemand met verstand van zaken.
                Daarna met die sleutel terug naar De Slotencentrale geweest en het kon hun geen letterlijk geen zak schelen.
                Heb bij S&s onlangs ook een sleutel met transponder laten bijmaken, 75€

Op grote oldtimerbeurzen als Interclassics in Maastricht en Essen classic staat altijd een Nederlander in een klein kraampje die alleen maar sleutels doet, ook nog een echte vakman die het met liefde doet.

:up:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.