Sleutels

• Maker
    Discussie
  • Waarschijnlijk zijn van mijn Targa de deursloten en het contactslot niet origineel 🙁
    Van het handschoenkastje en de koffer heb ik geen sleutel en ik vermoed dat deze nog wel origineel zijn.
    Zijn deze met het VIN-nr terug te vinden en zo ja hoe of waar?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Zeg nooit zomaar “koffer” tegen een motorkap 💡 :salut:

0
      Wim

Sleutel van je deuren kun je aanpassen op je contactslot.

En wel door middel van plaatjes te versteken is deurslot. 💡

0

Bedankt 😀

0

[quote=”Johan991″ post=219214]Waarschijnlijk zijn van mijn Targa de deursloten en het contactslot niet origineel 🙁
            Van het handschoenkastje en de koffer heb ik geen sleutel en ik vermoed dat deze nog wel origineel zijn.
            Zijn deze met het VIN-nr terug te vinden en zo ja hoe of waar?[/quote]

Gewoon even langs Porsche-centre gaan met de wagen of de papieren en bewijs dat je eigenaar bent en dan zullen ze deze op VIN voor je bestellen.

0

Neen, maar wel de trekknop 💡

slotkap.jpg

0

Nogmaals: ??
                De koffer heeft toch geen sleutelgat?

0

Koffer en handschoenkastje gaan wel open, bedoeling is om ze op een correcte wijze te kunnen afsluiten.

0

Koffer?
                    Als jouw 911 eentje is zoals op jouw profielfoto kan je altijd deze loper eens proberen:

Bij de mijne werkte dat toch :mrgreen:
                    Ik kon ‘m zelfs starten en de sleutel er gewoon terug uittrekken terwijl hij bleef draaien :first:

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.