slot koffer werkt niet meer

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 slot koffer werkt niet meer

• Maker
    Discussie
  • Jongens,

Ik heb gemerkt dat het slot aan de koffer van mijn S2 van 1989 niet meer werkt met de sleutel (dus langs buiten). Als ik mijn sleutel draai om contact te maken, gebeurt er dus niets meer.

Met de knop binnen in de auto, werkt hij wel nog, maar dan komt de koffer niet altijd volledig los. Moet dan vaak twee keer proberen vooraleer ik de koffer open krijg.

Slecht contact of maar beter de hele zwik eruit gooien en een nieuw slot erin?

Iemand een tip?

Greetz

Gert

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • hallo beste oftewel kan je de pinnen op de koffer dieper in het kofferdeksel draaien met sleutel van 13 en platte schroevendraaier oftewel kan je het slotje in je carrosserie wat laten zakken met der 1 of 2 rondellekes tussen te steken dat het slotje wat lager zit of anders moet je beginnen regelen aan je scharnieren groeten john

Als we het toch over het kofferdeksel hebben, bij mijn 944 sluit het deksel niet mooi af aan de linkerzijde, de “pinnen” zitten wel vast maar het ratelt de hele tijd en aan de buitenkant kan je ook zien dat er wat meer spacie is aan de linkerzijde.

Is dit iets wat frequent voorkomt en kan je dit makkelijk verhelpen?

Alvast bedankt.

Greetz 🙂

ik zie het en ik zal voldoen aan u vraag 😉

Luc,

je hebt een PM

Gert

[quote=”gert 944″:24q7xn63]Ik denk dat de microswitch die het contact geeft het begeven heeft.
              Porsche onderdeel nr. 944 624 030 00.
              Kan jij daar aan komen Luc?
              En quanta costa?

Greetz

Gert[/quote]

Ja en dit kost 20.27 euro

Ik denk dat de microswitch die het contact geeft het begeven heeft.
                Porsche onderdeel nr. 944 624 030 00.
                Kan jij daar aan komen Luc?
                En quanta costa?

Greetz

Gert

Ha dn is er binnen in enpin gebroken. Demonteer eens die hadel en bezie het eens goed je zal vlug de breuk vinden.

Heb WD40 geprobeerd, maar het werkt nog niet.
                    Bij het omdraaien van de sleutel hoor ik wel een klik, maar dan gebeurt er niets meer… 😥

idd WD40 het wonder middel

Ga je systeem na met een busje WD40. En waar het niet meer goed funcioneert eens met WD40 over, eens kijken of dat helpt, als dat niet helpt, dan zou ik verder zoeken..

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.