sludge te vermijden?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen sludge te vermijden?

• Maker
    Discussie
  • Hallo mannen,

Daar ik de laatste tijd vrij veel korte afstandjes doe met de Porsche (woon-werkverkeer, etc) heb ik wel wat last van de bewuste “sludge”. Jullie zullen wel weten wat ik bedoel, de vorming van een mayonaise-achtige emulsie doordat de condens zich met de olie mengt las gevolg van het niet echt warm worden van de motor tijdens de ritten.
    Nu ben ik van zin samen met vrouw en kindjes binnen een tiental dagen al eens naar Rotterdam te vliegen, euh rijden, dat zal de motor goed doen. Maar is hier verder niets tegen te doen?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Slippertje met blikschade tot gevolg 😥
      Maar er komen volledig nieuwe stukken op en ik ben zeker dat de CS nog beter gaat uitzien dan voorheen . (Nu zijn de kleine krasjes , steenslag en kleine deukjes in de motorkap ook weg) 😉

Koen,

Even de curieuse toer op. Waarom moest ie eigenlijk herspoten worden ?

Nu gaat je CS snel klaar zijn se Koen…

Ik zal nog maar even wachten voor het uitrollen zeker Luc ?

als ge het maar weet 😆

I know Luc , daar kennen we ondertussen elkaar wel genoeg voor hé 😉

Koen ik ben je gewoon aan het pesten vriend 😈

Volgende week zou niet slecht zijn. Dan is ze klaar na iets meer dan een half jaartje. 😈
                  Volgende week na levering zou idd bom geweest zijn maar idd dan moesten jullie er constant aan gewekt hebben en dat wil ik idd niet betalen 😉 😆 😆 😆 Ik begrijp wel dat er ander werk is en ik er geen prioriteit van maak(te) maar na een hele tijd zonder en recent wegentaks en verzekering te hebben mogen betalen , samen met af en toe mooi weer begin ik ze toch wel echt heel hard te missen hoor 😥 😥 😥
                  Maar dat zal je wel begrijpen 😉

Koen we werken dan ook niet elke dag aan je wagen 🙄 en moesten we dit wel doen dan was hij al lang klaar op onze manier en zou het en bom geld kosten dus wat heb je het liefst ? ❓
                    Ik kan er anders voor zorgen dat hij volgende week klaar is aan u de keuze. 😈 😈

😆 😆 😆 😆 😆

PS: Zorg maar dat er dondedag koffie is, in de late namiddag zijn we daar.
                      Kijken wat er in 3 weken weer ge-evaleerd is 😉

[quote=”911-lover”:3461bh8w]Ik heb 2 eieren hoor 😈 [/quote]

😆 maar Koen toch het wit is al uit u ogen ver weg en ik denk dat u eieren wat verschrompelt zullen zijn 😆 😆 als ge snapt wat ik bedoel 😆
                        ( RSR is weer de vettige toer op) 8)

Ik heb 2 eieren hoor 😈

[quote=”SimonSays”:2mk01os0][quote=”911-lover”:2mk01os0]
                            PS :Over kieken gesproken , donderdag komen wij weer langs om te zien hoe het met mijn blauw schatje gaat 😉 [/quote]

Die staat daar te staan, Luc is aan ne andere bezig 😀 D D [/quote]

1ne maar en de rest 😆 zeker 10

[quote=”Setakira”:2vdmdpvp][quote=”911-lover”:2vdmdpvp][quote=”RSR”:2vdmdpvp]ten 1ste Koen ge zet en kieken 😆 [/quote]

PS :Over kieken gesproken , donderdag komen wij weer langs om te zien hoe het met mijn blauw schatje gaat 😉 [/quote]

Pas op hé Luc, Koen zit met een ei 😛 [/quote]

Zie maar dat zijn ei niet breekt 😆

Dat hoop ik van niet. 😯
                                Na een half jaar wordt het tijd dat ze klaar geraakt. 😕
                                Ik wacht al lang genoeg , diegene die achter me gekomen zijn mogen net als mij hun beurt afwachten
                                De wegentaks en verzekering lopen ook gewoon door en moeten betaald worden , net als die van die achter me komen

[quote=”911-lover”:1z170j2u]

Die staat daar te staan, Luc is aan ne andere bezig 😀 D D

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.