Home › Forum › Zeverhoekje › Sluiten van topics
- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 10 maanden geleden door JoeBar_S2.
-
MakerDiscussie
-
4 januari 2010 om 15:04
Quattro + ESP + ABS + TC = hopen verbaasde gezichten als je ze tegen 140 links over de sneeuw voorbijvliegt 😈
Jonge , wat een heerlijk veilig gevoel .
Als ik dan terugdenk aan de tijden dat ik met achtertrekkers onderweg was en met een ei in mijn broek rondreed -
MakerDiscussie
-
Mensen, het is nog steeds een geschreven medium, een komma hier of daar vergeten, een intonatie anders leggen en er kan iets heel anders verstaan worden dan wat er door de auteur bedoelt wordt… Houdaar rekening mee…
Ik ben hier ook niet begonnen met kritiek te geven. Heb gewoon (zoals in gesproken taal, en zoals in het echt ook gebeurd) gezegd dat hij wel eens kan verschieten…
En als je eerlijkt bent (iedereen) hebben we dat allemaal niet meegemaakt, is dat geen deel van het leerproces, van het leven.
Ik ben de eerte om toe te geven dat ik in de ogen van iemand anders ook een vlotte (sportieve) rijstijl op nahoud. en dat anderen dat van mij ook zeggen dat ik wel eens ga verschieten,
Mijn opmerking was geenzins de bedoeling als aanval/kritiek op 911-lover, die ik persoonlijk (nog) niet ken.
Maar zijn manier van posten op dit forum, en humor, bevalt mij wel. en ik denk dat ik er best wel mee overeen zou kunnen komen…Dit gezegd zijnde, als ik het topic herlees (verschillende keren) moet ik 911-lover gelijk geven dat het item serieus off-topic begon te gaan, steeds weer…
En persoonlijk vond ik het geen verkeerde beslissing om er een punt achter te zetten, iedereen was zijn ei kwijt. of heeft daar de kans toe gehad..Het enige wat nog kon was in herhaling vallen.
En ik moet zeggen dat ik sommige reacties op het sluiten van dit topic er ook over vind.
En om af te sluiten nog volgende opmerkingen:
Hadden jullie ook zo gereageerd als iemand anders het topic had gesloten?
En 911-lover, goede beslissing om na de harde (in mijn ogen onterechte) kritiek, toch het topic samen te voegen en weer open te zetten) daarmee bewijs meer dan wat je kan opschrijven in een topic! respect!keep up te good work!
OK, sorry dat ik mij hier dan aan stoorde. Vond dit persoonlijk een rare ingreep 🙄 . Volgende keer maar eerst goed wakker worden voor ik mij hier op het forum begeef 😆 . En nu terug naar Porsche gerelateerde topics 😉 .
Prettig weekend allemaal ! Bert
Ik vind het ook overroepen, Koen doet zijn werk goed, en heeft plichtsbewust ingegrepen, maar ik was ervan overtuigd dat het weer goed zou komen…
en just my 2 cents, net door het kordate ingrijpen van onze moderatoren is ons forum nog steeds zo clean 😉
[quote=”Audiotronics”:c69lsptz]Hier op het forum gaat het er nog vriendelijk aan toe, houden zo!
Over de macht van moderators kunnen bladzijden vol geschreven worden en is dit nu machtsmisbruik geweest? [/quote]
Inderdaad, en daarom dat ik ook vind dat je dergelijke zaken moet kunnen melden. Voor mij mag Koen gerust zijn mening zeggen, en graag zelf, want hij is één van de personen die het forum levendig houdt. En ja het woord “machtsmisbruik” is misschien een beetje te geladen, maar zoals ik al schreef was het nog met een slaapkop en een 😉 .Hoe was het ook weer “wie niets mis doet werpt de eerste steen”. Ik bedoel maar ik ben van het standpunt “leven en laten leven”. En dat nu Koen of wie ook zijn mening schrijft dan is dat toch zijn recht. Ik begrijp dat sommige uitspraken bij bepaalde personen in het verkeerde keelgat zijn geschoten maar het is en blijft een forum. En mijn mening is een forum om gedachten uit te wisselen. En soms wordt er wel eens iets getypt wat we beter niet gedaan hadden maar who cares?
Hier op het forum gaat het er nog vriendelijk aan toe, houden zo! Ga anders eens op een paar tuningforums lezen wat die gasten allemaal vertellen (om nog maar te zwijgen over PM’s). Daar zeggen ze snel “ik kom op uw bakkes kloppen” en zo van die praat. Daar spelen zelfs moderators en sponsors enorm smerige spelletjes om hun concurrenten in een slecht daglicht te stellen. Moet een sponsor of moderator 20 nicknamen op een forum hebben en zichzelf met al die “fictieve personen” verdedigen of ophemelen? Op “kindertuinforums” is dit nu éénmaal de normaalste gang van zaken (beroepshalve zwart op wit vastgesteld).
Neen, ik denk dat we hier een prachtig forum van porschefanaten hebben en dat iedereen volwassen genoeg is. Over de macht van moderators kunnen bladzijden vol geschreven worden en is dit nu machtsmisbruik geweest? Bwa ik vind het een storm in een glas water!
Heren, het wordt tijd dat jullie eens nadenken over de doelstelling van dit forum en de rol van moderatoren.
Idealiter wordt een discussie gemodereerd en worden geen meningen uitgesproken, hoe moeilijk dat ook kan zijn.Ik ben teleurgesteld dat het forum zo evolueert, heb nochtans de intentie voor sponsorship aan te vragen voor
een nieuw initiatief.Mag je Chris , dat is je vrije mening .
En zoals je zegt zette MRD het recht .
Doch (zelfs bij nalezen) was het niet ik maar RSR die het terug op het off topic pad zette.
Ik heb geen namen genoemd van je vriend , daar IK geen zin meer heb in persoonlijke vetes op het forum , maar helaas denkt JOUW VRIEND daar anders over en neemt zich elke kans om zijn frustraties hier kwijt te raken .
Jij weet net zo goed als enkele anderen hier waarom .
Ik heb dit hier steeds weggehouden doch RSR neemt elke kans om op me te kappen (persoonlijke vetes ➡ reglement)
Als deze regel niet zo belangrijk is en vrije meningsuiting belangrijker is dan dat , is dat voor mij geen probleem .
Misschien moeten de mensen hier dan eens van alle feiten ingelicht worden zodat ze ook een OPEN oordeel kunnen vellen en conclusies kunnen trekken.
Maar wat krijgen we dan ➡ Eén persoon met zijn “vrienden” tegen de een andere .
Is het dat wat we hier willen en bevordert dat een forum ❓
Dacht het niet . Vandaar dat het gesloten werd zodat het niet zo ver zou komen .Ik zie wel verder hoe dit hier evalueert ❗
Anoniem9 januari 2010 om 15:05Lees het dan idd nog maar eens goed door ❗ Het ging na wat gezever terug on topic en jij hebt het dan opnieuw off topic gehaald. Je had dus helemaal geen reden om dit op deze wijze af te sluiten.
En spreek ook voor jezelf als iedereen zijn zeg had gedaan. Dat zeg jij alleen.
Ik trek hier mijn conclusies uit Koen, en ik zal niet de enige zijn…
Dit draadje is gewoon gesloten daar het volledig off topic was gegaan .
Iedereen had zijn zeg gedaan en we kenden nu de stellingen .
Voor dat het verder uit de hand liep is het daarom gesloten .
Niet meer niet minder .
Geen machtsspelletjes .
Anders nog eens even de Forumreglementen nalezen 💡Anoniem9 januari 2010 om 13:33Koen,
Dit is deze keer aan jou gericht en ik zet dit hier want ik vind dat iedereen dit mag lezen. Doe dit niet weg want dan stuur ik het via PB naar iedereen door die op dat topic heeft gepost, incl. Dave.
Dat jij aan 140 met een perfecte wagen op een rechte baan (autostrade) de anderen voorbij steekt kan ik heel goed aannemen als je over een zeer goede wagen beschikt. In de rally zie je er zelfs tegen hogere snelheid op licht kronkelende wegen rijden. Dus wat je zegt is m.i. perfect mogelijk op een rechte baan. Ik wil er trouwens aan toevoegen dat ik het zelf ook zou kunnen. En met reden want toen we samen onze circuit-wagen 951 hadden heb je mij zelf nog gezegd dat jij je in de regen minder op je gemak voelde dan ik. Sneeuw is nog een stapje werder. Ik rij met onze 951 tegenwoordig zelfs rapper op slicks in de regen dan anderen op normale straatbanden. Ik weet dus wat sturen op een natte baan inhoudt.
Tot daar sta ik aan jouw kant.
Waar ik echter TOTAAL GEEN VREDE mee kan hebben is dat jij zomaar een topic afsluit als men tegen jou begint in te gaan en een beetje begint te lachen. Me dunkt dat zoiets (lachen) toch nog altijd mag op een forum, zolang men maar niet zit te beledigen waar hier m.i. zeker geen sprake kan van zijn. Daarnaast, en daar heeft Bert (BC911) 100% gelijk in sluit jij een topic af dat eigenlijk over iets anders ging.
Kijk eens goed naar hoe dat topic geëvolueerd is : eerst dat ongeval, dan 140 per uur door de sneeuw waarop je bij wijze van spreken LICHTE kritiek kreeg (so what !), dan opnieuw over een ander ongeval, dus back on topic. Maar dan haal jij terug aan wat over jou gaat. En waarom ? Want de reactie van MRD-porsche is heel correct en gepast. Maar als het je dan op den duur je voeten begint uit te hangen en je je gepikeerd voelt sluit je af. Wel, dan had je er maar niet terug over moeten beginnen ! Je had er beter aan gedaan om al lachend effectief ergens af te spreken om jenervekes te gaan drinken, dat had nogal wat positiever geweest i.p.v. nog eens terug te komen op iemand waar jij een persoonlijk probleem mee hebt. Je hebt het hier trouwens wel over een vriend van mij…Sorry, maar nu ben je als moderator wel je boekje te buiten gegaan. Begint mij te doen denken aan dat Hollands forum, daar doen moderators ook zo, reden dat o.a. jij en ik daar niet meer op zittten te schrijven.
Chris
Idd ik heb dit deze morgen ook mogen vast stellen, en vind het persoonlijk niet kunnen. 👿
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.