snel rijk worden ?

Home Forum Porsche Links snel rijk worden ?

• Maker
    Discussie
  • Hier moet je eens kijken wat men durft vragen voor domeinnamen…
    Is er ergens op deze aardkloot iemand zo gek om zoveel te betalen voor de domeinnaam porschist ?

KLIK HIER OM TE KIJKEN

Als dat zo lucratief is ga ik ook domeinnamen opkopen voor 12euro 50 en ze vervolgens verkopen voor +- 7000 euro 😈

en als het iemand van dit forum is 😉 no offense, maar k vind et wel veel geld…

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • En nog niemand die een bodje gedaan heeft ? Vreemd ?

[quote=”mcklusky”:honpc82s][quote=”ferdy”:honpc82s]
        First comes, First serve.

Eens een domainnaam toegekend, blijft dit zo[/quote]

Dat is niet zo, lees de kleine lettertjes maar eens op http://www.dns.be
        Ik heb zelf samen met de zaak waar ik vroeger werkte een domeinnaam opgeeist die door de concurrentie was ingenomen, hij werd verplicht de domeinnaam aan ons te verkopen aan het tarief dat hij hem van de provider had aangekocht, ik moet wel zeggen dat die procedure maanden in beslag heeft genomen en uiteindelijk toch 1500euro aan procedurekosten gekost heeft.

Zij die de domeinnaam snel willen kunnen dus misschien maar beter iets afspreken met de verkoper…[/quote]

Dan zal er inderdaad wel een goede reden geweest zijn zoals een gedeponeerd handelsmerk b.v.

COLA zal wel mogen, is een algemene naam voor een softdrink maar aan COCA-COLA en PEPSI-COLA ,die handelsmerken zijn, zou ik niet beginnen.
        Zij hebben daar een leger advokaten rondlopen die daar staan op te wachten. Firma’s die handelsmerken hebben moeten daar ook voor betalen en regelmatig hun patenten verlengen.

Wij hebben al produkten van de markt laten halen omdat rechstreekse concurrentie onze naam gedeeltelijk gebruikte !!

Ik twijfel er dus aan dat PEPSY wel kan, het heeft de zelfde intonatie !!

Mischien als je onderbroeken onder die naam verkoopt maar zeker geen frisdrank.

Ik denk dat de verkoper van deze domainnamen ,zoals je zegt, vlug wil rijk worden maar dat er een addertje onder het gras zit, of is het [size=150:honpc82s]WEER[/size] [size=200:honpc82s]EEN HOLLANDER[/size]

[quote=”mcklusky”:39zyxu92]Vooral die Pepsi naam vind ik straf, want als het bedrijf dat de frisdranken maakt de url opeist dan is hij verplicht te verkopen aan de prijs dat hij ervoor betaalde, zo zijn er al eerdere rechtzaken geweest…[/quote]

Daarom dat hij Pepsy heeft ipv Pepsi.
          Ook heeft hij niet Porsche maar Porschist.
          Kwestie van ze niet kwijt te geraken aan de betreffende bedrijven.

[quote=”ferdy”:r302ijkq]

Eens een domainnaam toegekend, blijft dit zo[/quote]

Dat is niet zo, lees de kleine lettertjes maar eens op http://www.dns.be
            Ik heb zelf samen met de zaak waar ik vroeger werkte een domeinnaam opgeeist die door de concurrentie was ingenomen, hij werd verplicht de domeinnaam aan ons te verkopen aan het tarief dat hij hem van de provider had aangekocht, ik moet wel zeggen dat die procedure maanden in beslag heeft genomen en uiteindelijk toch 1500euro aan procedurekosten gekost heeft.

Zij die de domeinnaam snel willen kunnen dus misschien maar beter iets afspreken met de verkoper…

[quote=”mcklusky”:35qpxx9o]Vooral die Pepsi naam vind ik straf, want als het bedrijf dat de frisdranken maakt de url opeist dan is hij verplicht te verkopen aan de prijs dat hij ervoor betaalde, zo zijn er al eerdere rechtzaken geweest…[/quote]

Eens een domainnaam toegekend, blijft dit zo en er zijn speculanten die in het prille begin “namen” hebben laten registreren, men kan ze alleen maar feliciteren !!!

Er zijn inderdaad wel namen die geld waard zijn en warvoor “DE” klant klaar is om te betalen.

Het is de wet van vraag en aanbod, het heeft gewoon geen prijs.

Denk aan het nummerplaat systeem in Engeland, een eigenaar van een Aston Martin heeft een FORTUIN betaald voor de plaat A5TON.

Ik zelf bezit yvanhoe.com en ketje.com

Kijk eens naarhttp://www.dna.nl, het is ook een nummerplaten verzamelaar en heeft niets te maken met DNA of andere medische toestanden.

PORSCHIST is niets waard , Typ eens http://www.porschefreak.com in jouw adresbalk, het is nog VRIJ en te koop en dit denk ik, is meer internationaal dan porschist !!!!

Yvan

Vooral die Pepsi naam vind ik straf, want als het bedrijf dat de frisdranken maakt de url opeist dan is hij verplicht te verkopen aan de prijs dat hij ervoor betaalde, zo zijn er al eerdere rechtzaken geweest…

ken

je moet het maar durven vind ik… 😕 shock:

je zou serieus zot moeten zijn om dat te doen 😯 zouden er zo’n zotten rondlopen die zo’n adres zouden kopen 😉 😆

eerste extensies weet ik niet maar die .eu extensie, zou hij wel eens héél véél problemen mee kunnen krijgen.
                    Er is wel een gaatje in de wetgeving ivm .eu extensie maar denk niet dat hij zo intelligent was om het via een canadese firma te laten aanvragen…

Zou er iemand op deze aardkloot lopen die zo stom is om toe te happen ❓ 😯

😆 😆 😆

de 7 extensies sàmen : slechts 50.000 €!!

Er moet maar 1 gek toesnappen hé 😈 😉

Neen , ik ben het niet

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.