snelheidsbegrenzers? for real?

Home Forum Zeverhoekje snelheidsbegrenzers? for real?

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
      • de jongeren hebben al weinig met auto’s, rijbewijzen etc momenteel… maar wat wil je ook met zo’n verhalen…
        Blij dat mijn jeugd wel leuk was, een hoop minder regels, en zeker op vlak van auto’s was het erg leuk… 

Inderdaad Mart, en het gaat stapsgewijs, elke “crisis” wordt te baat genomen om de volgende stap te implementeren.

En dat allemaal op bevrijdingsdag, voor een paar verkeersdoden per jaar, in vergelijking met andere doodsoorzaken, dit gaat trouwens ook geen doden schelen, begrensde saaiheid in het verkeer is levensgevaarlijk. Maar daar gaat het waarschijnlijk niet om. Op weg naar een Europees dictoriaal totaal regime zo het lijkt en de vrees al is sinds ze de eenwording ooit bedachten, een rood inititiatief. Nog even en dan maakt het niet meer uit of je Chinees, Turk, Rus of Europeaan bent, where did our freedom go????

Dit heeft nix meer met complottheorien te maken, maar meer met gestructureerd en structureel onvrijwillig afstand doen van je vrijheid en burgerrechten … Europa voor de burgers … een verhaal van lik mijn vestje … European Slavery in een nieuw jasje …

Transitieperiode is idd te kort om de schare fans en select groepje klanten mee te krijgen. Zo niet gaan de premiummerken clienteel verliezen en mss zelfs kopje onder. Daar gaat de (duitse) autolobby zeker een stok(je) voor steken.

lijkt me ook te voorbarig, om dit veilig gerealiseerd te krijgen op zo’n korte termijn…..

Ik denk dat het allemaal niet zo’n vaart zal lopen. Een beetje paniekzaaierij van bepaalde media

EU: ’Verplichte snelheidsbegrenzer vanaf 2024’

[hide]Zijn die getikt ofwa ?  In Duitsland mag ik wel harder rijden, op de nurburgring ook, en op circuit ook.  Die ziekelijke overheidsinmenging in alle regionen van het leven begint ondraaglijk te worden.[/hide]

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.