snelheidsmeter

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 snelheidsmeter

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik heb het volgende probleem; bij een mogelijke snelheid van 150 km duidt mijn meter 230 aan bij 50 duidt hij 70 aan enz… kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Voor of na: FLITS! 😉

bij 230 doet tem BOEMMMMMMMMMMMMMM

[quote=”Bjorn”:2efdfpbg][quote=”peter 1962″:2efdfpbg]Hallo, ik heb het volgende probleem; bij een mogelijke snelheid van 150 km duidt mijn meter 230 aan bij 50 duidt hij 70 aan enz… kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?[/quote]

En als je 230km/h rijd hoeveel tekent hij dan ??????????????? 😯 😉 [/quote]

Goeie 😆 😆 😆

[quote=”peter 1962″:1llm7kur]ik heb de naaldjes niet losgehad, maar het is een omgebouwde met een 3.6 liter in, hoe weet ik of het de goeie is?[/quote]

Teller aansluiten op de bwat de blauwe en bruine draad

[quote=”peter 1962″:2bgrmuua]Hallo, ik heb het volgende probleem; bij een mogelijke snelheid van 150 km duidt mijn meter 230 aan bij 50 duidt hij 70 aan enz… kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?[/quote]

En als je 230km/h rijd hoeveel tekent hij dan ??????????????? 😯 😉

wat is de wielomtrek van uw wagen en die van een 964? want mss heb je de snelheidsmeter van de 964 en wss moet die gecalibreerd worden ?

ik heb de naaldjes niet losgehad, maar het is een omgebouwde met een 3.6 liter in, hoe weet ik of het de goeie is?

Heb je de naaldjes los gehad ❓
                    Zit er de juiste meter in ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.