Snelheidssignaal naar aircosturing, alarmsturing, spoilersturing, …

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Snelheidssignaal naar aircosturing, alarmsturing, spoilersturing, …

• Maker
    Discussie
  • Hallo kan me iemand helpen om het snelheidssignaal uit te zoeken of te testen van waar het komt.

Cruise-controle en spoiler werkt niet.

De snelheidsmeter doet het wel dus is de ‘speedzender’ die naar het DME gaat niet defekt.
    Dit is normaal een seriekring volgens mij.

Of komen deze signalen apart van R21 de pulsgenerator.( dit zijjn de wit/rode draden die naar alle modules gaan)

gr

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Allen dank.
      Er zat een onderbreking in de kabel.

Ik heb het snelheidssignaal afgetakt aan de tacho en naar de juiste draad ( pin) verbonden van de spoilerunit.
      Alles werkt terug.
      Geen enkel alarm meer en alle lampjes zitten op de juiste plaats.

0

Chris
        Trek de stekker onder de bestuurders stoel eens uit (dme) goed inspuiten met contactspray proper maken en kijk dan nog eens. Bij mijn 964 was het dan opgelost. Groeten.

0

Sorry, heb idd model niet gemeld.
          Het is een 964 carrera 2 cabrio van 1991.

Nog steeds aan het zoeken.
          Excuseer voor de late reaktie.
          Ben pas terug.

Mvg

0
          123

Je gaat er blijkbaar van uit dat iedereen weet over welke auto het gaat..
            Dat is niet het geval.

Er kunnen verschillen zijn van jaar to jaar, of zelfs tussen types.
            dus gewoon altijd vermelden.

964
            model?
            jaar?

de kilometriek moet signaal sturen naar spoiler & CC.
            voor zover ik weet heb je een oscilloscoop nodig om dat te confirmeren..

Het is niet omdat de kilometriek snelheid kan tonen, dat hij het ook doorstuurt.

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.