snelste straatauto ter wereld

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Conversion Foto’s snelste straatauto ter wereld

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”stefx911″:1cy0uobu]Daar pas ik dus niet meer in 😥

Enfin, dat zal niet de reden zijn dat ik gene koop hoor…[/quote]

Ja Stefan dat wilde ik eigenlijk eergisteren ook schrijven dat gij de versie met open dak zult moeten kopen 😛
      Maar tegen 400km/u met open dak, ge gaat geen haar meer hebben vrees is 😈

Daar pas ik dus niet meer in 😥

Enfin, dat zal niet de reden zijn dat ik gene koop hoor…

Hij is niet langer.
          Dit lijk zo daar het dak verlaagd is

they’ve gone and chopped the roof down by 75mm to improve aerodynamics

[quote=”Leander”:xxxcwe3c][quote=”S2″:xxxcwe3c]Vind hem in zijaanzicht super mooi, doet mij in de verte wat denken aan een GT1.[/quote]

JA.. 😯 Mij ook.
            Ik weet niet ofdat deze langer is dan een 997. Zoniet: hij lijkt het wel inderdaad.

Wat een bak zeg 😛 [/quote]
            ik denk het ook , want de acherruit lijkt me zo lang ofwel is het gewoon dat hij zo laag is.

[quote=”S2″:xnm6wp6c]Vind hem in zijaanzicht super mooi, doet mij in de verte wat denken aan een GT1.[/quote]

JA.. 😯 Mij ook.
              Ik weet niet ofdat deze langer is dan een 997. Zoniet: hij lijkt het wel inderdaad.

Wat een bak zeg 😛

ken

WAT EEN CIJFERS…..
                ja wadde…. kben benieuwd naar zijn topsnelheid
                wel heeeeeel mooi gedaan, dak verlaagd

slik gene spek voor mijne bek 😉
                😈 😈 😈

S2

Vind hem in zijaanzicht super mooi, doet mij in de verte wat denken aan een GT1.

Laat ons hopen dat hij de Veyron kan voorbijsteken en dat met “maar” een 3,8l 😀

HIER en HIERmeer info 😉

Ook gezien in Essen op de Motorshow

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.