So I fried my Coyote…

Home Forum Zeverhoekje So I fried my Coyote…

• Maker
    Discussie
  • Was mijn nieuwe autoradio aan’t plaatsen toen ineens mijne frang viel dat ik een heel schoon plaatske gevonden had om de Coyote permanent te plaatsen.
    Die sigarettenaanstekerfiche is lelijk dus die er even van tussen geknipt, beide draden uitgemeten op + en – , rechtstreeks aangesloten op de 12V en … rook 🙁

Toen ik het kringetje rook omhoog zag gaan wist ik direct wat ‘t probleem was : die sigarettenaanstekerfiche zet de 12V nog eens om in 5V . Ik heb dus 12V rechtsreeks op de Coyote gezet ipv de benodigde 5V.

Vraagjes…

-Worden die gerepareerd, zoja, iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat?
    -Indien ik een nieuwe moet kopen (‘t is tenslotte mijn fout) kan ik dan mijn abo overzetten?
    -Hebben jullie ook het probleem dat, als je de laatste 2 maand je Coyote opzet, hij komt klagen dat je abo ten einde is? Mijn abo loopt tot volgend jaar september, heb de helpdesk van Coyote al gemaild, ze weten ervan, ging opgelost worden, sorry voor de troubles, maar ondertussen krijg ik steeds die (wegklikbare) melding.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • Ik heb ook problemen met mijn Coyote, ik heb mijn abo betaald… en loopt nog ongeveer 1 jaar.
      Maar coyote wil maar geen signaal vinden…
      Blijft continu naar gps zoeken.
      Gisteren een rit van een uur en heeft niet gewerkt 😥
      het is een V2
      Iemand een idee wat dit kan zijn ?
      Een tijdje geleden kreeg ook ik meldingen dat abo verlopen was maar dit bleek niet zo te zijn…

Anoniem

Jim ,is het normaal dat de coyote op sommige dagen 10 min a 15 min moet zoeken naar een sateliet of gps .

Groeten funny

Is de nieuwste versie, de mini coyote PLUS. Werkt sukken beter dan de V2, vooral GPS ontvangst is veel beter. De knoppen gaan ook beter en blijven niet zo meer mee “steken”.

@ funny : neen zotter kan eigenlijk niet 😉

Knoppen zien er veel beter uit – dan op die oude versie – hopelijk werken ze ook beter 😉

Zoals beloofd :engeltje:

Knopjes zijn anders in vergelijk met mijn vorige:

Oja, op de bovenste foto nog wat Porsche Märklin prullaria 😉

Anoniem

Jim ,rustig blijven .Zotter kan niet meer .Zeker nu niet met de nieuwe regering . 😉

[quote=”Audiotronics” post=85773]… nog zotter …[/quote]

8)

Ben zelf nog steeds (enthousiast) gebruiker van de Mini Coyote (I) … omdat de knopjes van de V2 mij totaal niet bevallen.
                  (De V2 is daardoor dan ook te koop voor ongeveer de helft van de nieuwprijs)

Het missen van de extra functies moet ik dan maar voor lief nemen 😉

Ik weet niet wat het is maar de laatste weken moet ik veel meer defecte coyotes terugsturen dan dat er nog nieuwe worden verkocht. Mushroom heeft de zijne natuurlijk wel zelf laten opsmoren maar hier zijn het voor 99% garantiegevallen. Ook veel mensen die de meldingen van vervallen abonnement krijgen, zelfs nadat ze het verlengd hebben. Ik begin er stilaan zot van te worden (of nog zotter 🙄 )

Veel verschil is er niet hoor, imo ietsje smaller en hoger, maar wel 3 andere knopjes en (terug) imo niet meer zo handig wegens de knopjes niet dik genoeg.
                      De vorige kon je blindelings bedienen, deze niet echt meer.
                      Zal vanavond een fotootje doen.

Zit er bij deze nieuwe Coyote niet zo’n kaartje – met activatie-nummer en 4 weken gratis o.i.d. ❓

Verder werkt’ie natuurlijk wel – wat vaste controles betreft – en je kan ook zelf mobiele flitsers, ongevallen en laser-controles melden ..

Doe er eens een foto’tje van .. want ik (wij?) ben wel benieuwd hoe die nieuw(st)e Coyote er uit ziet 😉

Hola…
                          Ik heb een mail gestuurd maar de gemiddelde responstijd bij Coyote is 2 weken ofzo…
                          Dus nog even :sleep:

Daarna :first:

Anoniem

Dat is goed nieuws Mushroom . :applaus:
                            Nu kan jij eens al eerste rijden ik ga ik je proberen volgen . 😥

dus vanaf nu iedereen weer linkerstrook vrijhouden :respekt:

was’t misschien elio aan de telefoon ? :mrgreen:

Gisteren een nieuwe Coyote ontvangen 😀
                                Had alleen de Coyote binnen gedaan, wel een volledige nieuwe ontvangen, dus extra lader, clips etc… :happy: Knopjes zien er iets anders uit dan mijn vorige, dus er is een nieuw model uit.

Dan gebeld naar de 070 nummer om abo over te zetten…
                                Gebrekkig Vlaams, “Uw wachttijd bedraagt nog ongeveer 9,5 minuten” :wtf:
                                Heb dan maar een mail gestuurd…

14 dagen geleden was mijn coyote helemaal stuk. Ik heb gebeld naar Coyote en moest een formulier afdrukken van de coyote site en daarmee naar de verkoper gaan waar ik mijn coyote aangekocht heb. Deze heeft het formulier ingevuld en de mevrouw van coyote meldde mij dat mijn abonnement automatisch zal aangepast worden omdat dat formulier naar coyote werd opgestuurd. Ik heb een volledig nieuwe coyote gekregen.
                                  Een paar maand geleden heb ik ook de melding gekregen dat mijn abonnement moest hernieuwd worden, terwijl dit reeds in orde was. Na telefoon met coyote werd mij ook meegedeeld dat er een mankement was bij coyote en inderdaad diezelfde dag nog kreeg ik geen melding meer en was alles ok.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.