So I fried my Coyote…

Home Forum Zeverhoekje So I fried my Coyote…

• Maker
    Discussie
  • Was mijn nieuwe autoradio aan’t plaatsen toen ineens mijne frang viel dat ik een heel schoon plaatske gevonden had om de Coyote permanent te plaatsen.
    Die sigarettenaanstekerfiche is lelijk dus die er even van tussen geknipt, beide draden uitgemeten op + en – , rechtstreeks aangesloten op de 12V en … rook 🙁

Toen ik het kringetje rook omhoog zag gaan wist ik direct wat ‘t probleem was : die sigarettenaanstekerfiche zet de 12V nog eens om in 5V . Ik heb dus 12V rechtsreeks op de Coyote gezet ipv de benodigde 5V.

Vraagjes…

-Worden die gerepareerd, zoja, iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat?
    -Indien ik een nieuwe moet kopen (‘t is tenslotte mijn fout) kan ik dan mijn abo overzetten?
    -Hebben jullie ook het probleem dat, als je de laatste 2 maand je Coyote opzet, hij komt klagen dat je abo ten einde is? Mijn abo loopt tot volgend jaar september, heb de helpdesk van Coyote al gemaild, ze weten ervan, ging opgelost worden, sorry voor de troubles, maar ondertussen krijg ik steeds die (wegklikbare) melding.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Of Funny volgen op de autosnelweg… 8)

Ben benieuwd of -als ik een andere zou krijgen- die hele abonnementshap direct in orde zal staan of niet.
      My guess is no 😈

Anoniem

Mushroom moet zich noodgedwongen nog 3 weken perfect aan de verkeersregels houden . 🙁 🙁
        Al een antwoord op je vraag of het abonnement kan overgedragen worden op een ander toestel en hoe dat te doen ?

Coyote is sinds verleden week donderdag binnen “ter reparatie”.
          Ging een 3-tal weken duren.
          Volgens de verkoper worden ze nooit hersteld en gaat’t altijd om een standaardomruiling, als er tenminste beslist wordt dat hij vervangen wordt.

Als ge nu overal die snelheid rijdt die mag hebt ge toch geen Coyote nodig hé 😆 😉 😆

Bij mij ook problemen met einde abb. Ook bericht gekregen van coyote maar nog niets opgelost
              In mijn C5 ligt hem ook aan de versnellingspook en werkt goed. Je moet enkel als hij opstart en de verbinding met de sat zoek even op het dashbord zetten. Eens de sats gevonden kan je hem nr beneden zetten

pfff mushroom zonder coyote is veel spannender, al die sexy encounters die je gaat missen 😆 😈 😆

“Jullie weten toch dat *alle* electronica spullen eigenlijk op rook werken, en als je de rook eruit laat is’t kapot” heheh… schitterend…

By the way, die bekerhouders in de middenconsole, dat was een optie zeker? Heb die al in meerdere 996’s gezien, tot zelfs GT3 clubsports, maar in mijn 996 TT zit het niet… Nog na te bestellen/monteren?? Want is wel handig!

ja das bij ons ook hoor het verschil tussen kap en dak, gebruikte het verkeerde woord

dat bedoelde ik idd, bij de versnellingspook! dat werkt dus? mooi dan schaf ik er ook 1 aan!!

Wat bedoel je precies met onderin?
                      Ik heb ‘m ooit beneden gehad thv de versnellingspook en daar werkte dat kreng ook 😉

Misschien een verschil tussen de Nederlanders en de Belgen:

Een dak = een coupé
                      Een kap = een cabrio

kap, dak what’s in a name? 😆

jammer, nu weet ik nog niet of de Coyote werkt als je deze onderin legt…
                        iemand anders ervaring mee?

sterkte met het fiksen van je Coyote he!

Ik heb niet alleen een stalen kap, ik heb zelfs een stalen dak! 😆
                          Zoals op een echte auto quoi 😉

Slim ben ik niet, en ik doe meestal sneller dan m’n verstand kan volgen en dan kan je af en toe wel eens iets voorhebben…

Jullie weten toch dat *alle* electronica spullen eigenlijk op rook werken, en als je de rook eruit laat is’t kapot 💡

Om op jouw vraag te antwoorden : ik legde ‘m in de bekerhouder omdat ik ‘m nergens anders kwijt kon. Dit ging opgelost zijn met m’n standaard die ik gemaakt had waardoor ik de Coyote vast in de wagen kon monteren zonder enig spoor van vijzen of zelfklevende tape of whatsoever. Ik kon ‘m er dus terug uitvijzen zonder beschadigingen op ‘t dashboard. Hij zou ook weer op dezelfde hoogte staan dan indertijd toen ik ‘m nog in de bekerhouder legde (en hij ook nog werkte ;)). Heb dus geen ervaring met ‘m “onderin” te leggen.

Heb onze audiovriend nog niet gehoord dus jullie zijn nog steeds nieuws in ‘t verwacht. Denk ook dat ik alleen de voeding opgeblazen heb, ziet er me een apart boardje uit in de Coyote en misschien kan ik wel die voeding overbouwen van een andere Coyote alzo die abonnementsshizzle ontlopend 😈

zeg Mushroom Bart, iedereen is wel mild met zn commentaar naar je he?
                            niet echt een slimme actie maar dat weet je inmiddels zelf ook al :mrgreen: :mrgreen:
                            had pas nog aan Francis gevraagd hoe jouw ervaringen zijn met de coyote omdat jij een stalen kap hebt. ik wil m onderin leggen en niet in de bekerhouder zoals jij dat doet. vroeg me af of je dit doet (o nee deed 😆 ) vanwege slechte ontvangst?

Nope, nog niks, maar ik heb ook audiotronics nog niet gezien.
                              Als ik nieuws heb post ik het, voor de rest blijft alle input (ook qua eventuele reparatie) welkom.

Anoniem

@Mushroom ,heb je al een antwoord op je vragen .Abo overzetten op ander toestel ?

Bij mij ook zelfde probleem! krijg al meer dan 2 maanden de melding dat men abo bijna verstreken is terwijl ik betaald heb tot 5/12. Coyote kent het probleem en probeert het op te lossen………

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.