- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
30 oktober 2011 om 03:58
Was mijn nieuwe autoradio aan’t plaatsen toen ineens mijne frang viel dat ik een heel schoon plaatske gevonden had om de Coyote permanent te plaatsen.
Die sigarettenaanstekerfiche is lelijk dus die er even van tussen geknipt, beide draden uitgemeten op + en – , rechtstreeks aangesloten op de 12V en … rook 🙁Toen ik het kringetje rook omhoog zag gaan wist ik direct wat ‘t probleem was : die sigarettenaanstekerfiche zet de 12V nog eens om in 5V . Ik heb dus 12V rechtsreeks op de Coyote gezet ipv de benodigde 5V.
Vraagjes…
-Worden die gerepareerd, zoja, iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat?
-Indien ik een nieuwe moet kopen (‘t is tenslotte mijn fout) kan ik dan mijn abo overzetten?
-Hebben jullie ook het probleem dat, als je de laatste 2 maand je Coyote opzet, hij komt klagen dat je abo ten einde is? Mijn abo loopt tot volgend jaar september, heb de helpdesk van Coyote al gemaild, ze weten ervan, ging opgelost worden, sorry voor de troubles, maar ondertussen krijg ik steeds die (wegklikbare) melding.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.