Soda stralen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Soda stralen

• Maker
    Discussie
  • Om de losse delen van een 911 op blank ijzer te krijgen denk ik aan soda stralen.

Liefst zou ik de delen ook op blank ijzer zetten met de staalborstels (op boormachine/haakse slijper), maar daar gaat nogal tijd inzitten.

Dus zoek ik naar een andere vorm zonder al te veel impact/risico.

Hebben jullie positieve ervaringen? Wat is voor jullie een beter alternatief en waarom? Kunnen jullie bepaalde partijen aan bevelen (via PM)?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Misschien dat je Rocco kan inhuren :popcorn:
      Hij heeft het bij de mensen van CCR geleerd, denk dat je geen betere leerschool kan hebben!

0

Bedankt. Ik heb net dezelfde Bosch verfafbrander. Ik combineer momenteel een aantal technieken:
        – draadborstels in alle groottes op boormachine
        – draadborstel op haakse slijper
        – verfafbrander met allerhande scherpe mesjes

Dan maar de deadline wat verder opschuiven 🙄 en rustigskes verder doen denk ik :mrgreen:

0

Hallo, heb zelf geen ervaring met soda blasting.
            Heb wel al een paar filmpjes gezien op youtube( via google sodablasting intikken).
            Moet zeggen dat het op het eerste gezicht perfect werk afleverd.
            Je hebt zelfs een type verfpistool.Ik ben zinnes om zelf zo iets aan te schaffen.
            Ik heb zelf een klein zandstraal bak, maar je bent beperkt in afmetingen.
            Bij sodablasting is dit niet het geval.
            Grts Floere .

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.